Benvinguts a la Seu electrònica Salta al contigut

Serveis, tràmits i gestions

Atenció ciutadana

Les oficines de l'Ajuntament de Carme són a l'Avinguda de Catalunya, 2 de Carme.

L'horari d'atenció al públic (general és) és:

Dilluns, dimecres i divendres de 12 a 14h i dimecres a la tarda de 18 a 19h.

També podeu contactar a través del telèfon 938 080 051

L'adreça de correu electrònic de l'ajuntament és: carme@diba.cat

Per als serveis especialitzats els horaris són:

  • Assistent Social: dimecres, de 11 a 13h (cal concertar cita)
  • Educadora Social: divendres, de 8.30 a 10.30h (cal concertar cita)
  • Orientació i inserció laboral, dimarts de 9 a 12h (cal concertar cita)
  • Atenció tècnica d'urbanisme, divendres quinzenalment de 12 a 14h (cal concertar cita).

 

 

 

 

Borsa de treball
L'ajuntament de Carme no disposa de Borsa de Treball
Policia

L'ajuntament de Carme no disposa de servei de Policia Municipal.

En cas de necessitat, podeu contactar amb els Mossos d'Esquadra als teèfons: 112 (emergències) / 93 875 98 40 (comisaria d'igualada)

Govern obert i transparència
La informació generada pel govern a disposició de la ciudadania:
Informació institucional i organitzativa
Organització política, personal, entitats i altres organismes
Gestió econòmica
Pressupostos, gestió tributària i econòmica, i patrimoni
Acció de govern i normativa
Actes, acords, edictes, convocatòries, normatives, plans i estratègies
Contractes, convenis i subvencions
Perfil del contractant, menors, òrgans i convenis de col·laboració
Perfil de contractant
Estigueu al dia de totes les licitacions i adjudicacions del consistori.
Bústia de factures
Si ets proveïdor de l'ens has de presentar la teva factura electrònicament.
Tauler d'edictes
L'administració no ha pogut contactar amb vosaltres? Consulteu el tauler per veure si formeu part d'algun procediment.
Participació
Busquem que la ciutadania s'impliqui en els processos i actuacions del nostre municipi.