Serveis, tràmits i gestions
Atenció ciutadana
Les oficines de l'Ajuntament de Carme són a l'Avinguda de Catalunya, 2 de Carme.
L'horari d'atenció al públic (general és) és:
Dilluns, dimecres i divendres de 12 a 14h i dimecres a la tarda de 18 a 19h.
També podeu contactar a través del telèfon 938 080 051
L'adreça de correu electrònic de l'ajuntament és: carme@diba.cat
Per als serveis especialitzats els horaris són:
- Assistent Social: dimecres, de 11 a 13h (cal concertar cita)
- Educadora Social: divendres, de 8.30 a 10.30h (cal concertar cita)
- Orientació i inserció laboral, dimarts de 9 a 12h (cal concertar cita)
- Atenció tècnica d'urbanisme, divendres quinzenalment de 12 a 14h (cal concertar cita).
Associacions i entitats
Govern obert i transparència
La informació generada pel Govern a disposició de la ciudadania:
Organització política, personal, entitats i altres organismes
Perfil de contractant, menors, òrgans i convenis de col·laboració
En cas de no trobar-la
exerceix el dret d'accés a la informació