No saps com pots comunicar-te amb aquest ens? Aquí trobaràs els diferents canals d'atenció ciutadana que tens al teu abast.

ACTUALMENT EL SERVEI D'ATENCIÓ CIUTADANA DE L'AJUNTAMENT DE SANT JUST ÉS AQUEST:

ATENCIÓ TELEFÒNICA

93 480 48 00 

De dilluns a divendres, no festius, de 9 a 14 h
De dilluns a dijous, no festius, de 16 a 19 h

Del 6 al 31 d'agost, de 9 a 14 h

900 102 658

De dilluns a divendres, no festius, de 9 a 14 h

ATENCIÓ PRESENCIAL (AMB CITA PRÈVIA)
Sol·liciteu-la
aqui, o truqueu a l'Ajuntament

ATENCIÓ TELEMÀTICA

Amb excepció de les altes, renovacions i canvis de domicili al Padró Municipal d’Habitants, laresta de tràmits es poden fer a través de la seu electrònica, mitjançant el tràmit d’instància genèrica.

Els diferents canals d'Atenció Ciutadana que us ofereix l'Ajuntament de Sant Just Desvern són els següents:

  • Atenció presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament (Pl. Verdaguer, 2):
    Matins, de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
    Tardes, de dilluns a dijous de 16 a 19 h.

    En els períodes assenyalats, l'atenció a la ciutadania només s'ofereix als matins (de 9 a 14 h)
    Del 6 al 19 d'abril de 2020 (Setmana Santa)
    De 23 de juny a l'11 de setembre de 2020 (Estiu)
    Del 21 de desembre de 2020 al 7 de gener de 2021 (Nadal)

  • Atenció telefònica
    Telèfon gratuït: 900 102 658 (amb el mateix horari que l'atenció presencial).

Us informem que l’Ajuntament de Sant Just no admet l’enviament per correu electrònic de currículums vitae o altres documents amb dades de caràcter personal. Els missatges que continguin documents d’aquest tipus seran eliminats tan bon punt arribin a qualsevol bústia de correu electrònic de l’Ajuntament.

Per a informació sobre ofertes de treball a l’Ajuntament de Sant Just Desvern, consulteu l’apartat “Oferta pública d’ocupació” de la seu electrònica de l’Ajuntament, on es fa seguiment de totes les convocatòries públiques.