Serveis, tràmits i gestions
Factures electròniques
Facturació electrònica
- Accedir a la bústia de factures de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell
- Accedir a la bústia de factures del Patronat de l'Emissora Municipal de la Seu d'Urgell
- Accedir a la bústia de factures d'Habitatge i Urbanisme La Seu
- Accedir a la bústia de factures de la Mancomunitat de Municipis per la promoció de l'Esquí Nòrdic
Què és la factura electrònica?
Una factura electrònica és un document electrònic que:
- Conté el mateix tipus d'informació que hi ha en una factura tradicional i que es transmet a través de mitjans electrònics
- Té validesa legal quan du signatura electrònica avançada que garanteix l'autentificació, la integritat i el no repudi
- És susceptible de ser tramés per mitjans electrònics i relaciona a clients i proveïdors
Beneficis
Entre els avantatges que suposa l'e.FACT destaquen:
Per a les administracions públiques :
- Reducció dels temps de tramitació interna en cada administració.
- Les administracions podran anticipar els seus plans de Tresoreria ja que les obligacions de pagament poden veure's de forma anticipada i automatitzada a partir del moment en el que s'efectuen els serveis o es lliuren els subministraments.
- Major eficiència en la gestió, auditoria i inspecció.
- Estalvi d'espai i gestió més efectiva de l'arxiu. Eliminació de l'obligatorietat d'imprimir les factures en paper.
Per als proveïdors:
- Intercanvi de la informació sense error entre l'Administració i proveïdors (les dades originals arriben a destí per mitjans electrònics sense cap tipus d'entrada manual)
- Registre d'entrada de les factures electròniques per part de les administracions en un termini màxim de 24h des del seu lliurament, així com la reducció dels temps de tramitació.
- Com a proveïdors disposareu de totes les garanties en la recepció i registre de les factures i podreu agilitzar l'inici de còmput dels terminis de cobrament.
- Estalvi de costos en la generació i emissió de factures en format electrònic enlloc de la factura en paper.
Bústies de factures de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell i entitats vinculades:
- Accedir a la bústia de factures de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell
- Accedir a la bústia de factures del Patronat de l'Emissora Municipal de la Seu d'Urgell
- Accedir a la bústia de factures d'Habitatge i Urbanisme La Seu
- Accedir a la bústia de factures de la Mancomunitat de Municipis per la promoció de l'Esquí Nòrdic
Atenció ciutadana
L'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell té com a objectiu principal oferir un servei de qualitat al ciutadà, amb aquesta finalitat s'ha implantant un Sistema de Gestió Integrat (SGI), basat en les certificacions ISO 9001:2008 (Qualitat), ISO 14001:2004 i EMAS III (Medi Ambient).
Ens trobaràs a Cr Portal de Cerdanya 1.
Horari d'atenció:
- De dilluns a divendres de 9h a 14h.
- Dilluns i dijous tarda de 16:30 a 19h.
- Dissabte de 9h a 13h.
Govern obert i transparència
La informació generada pel Govern a disposició de la ciudadania:
Organització política, personal, entitats i altres organismes
Perfil de contractant, menors, òrgans i convenis de col·laboració
En cas de no trobar-la
exerceix el dret d'accés a la informació