Per ajudar-nos a millorar, si vols ens pot traslladar els seus suggeriments al respecte, sense resposta de l'administració, en el següent camp de text
* El missatge no pot superar els 1000 caràcters
Aquí trobaràs els perfils i trajectòries professionals dels representants polítics locals i dels titulars dels òrgans directius de l'ens i dels organismes vinculats. També hi ha les seves dades de contacte i les seves retribucions. En el cas dels alts càrrecs, també les declaracions d'activitats, patrimonials i interessos.
No hi ha càrrecs associats al lloc
Actualitzat el 10.07.23.
Informació corresponent al mandat municipal 2023-2027.
NÚMERO, CARACTERÍSTIQUES I RETRIBUCIONS DEL PERSONAL EVENTUAL DE LA CORPORACIÓ
El Ple Municipal aprova en sessió del 5 de juliol de 2023 la creació de 2 places de personal eventual adscrits a Alcaldia:
Denominació: Coordinador d'Alcaldia.
Tipus: Confiança i assessorament.
Retribucions i jornada: nivell de classificació equiparat a A2, amb complement de destí equiparat a 26 i jornada índex 1,1148, 68.317,00 € bruts anuals.
Funcions:
- Assistir a l’Alcaldia en las funcions pròpies de la mateixa respecte de la direcció i coordinació de l’activitat i tots els serveis de l’Alcaldia.
- Assistir a l'Alcaldia en tot els assumptes requerits i especialment en el seguiment dels programes municipals, el seguiment i la coordinació de l'atenció de la ciutadania que s'adreça a l'Alcaldia.
- Impulsar i seguir les gestions del protocol i les activitats protocol·làries de la Corporació.
- Seguir, donar suport i coordinar l’agenda d’activitats de l’alcaldessa.
- Canalitzar i seguir l’estratègia i el discurs de l’alcaldessa en totes les seves vessants.
- Establir relacions amb altres administracions, institucions supramunicipals i la resta d'agents en l'àmbit dels continguts i activitats pròpies de l’Alcaldia i els òrgans de govern.
- Donar suport i assessorar en el conjunt de l’activitat de representació de l’Alcaldia i els òrgans de govern.
- Seguir les relacions institucionals i ciutadanes de l’alcaldessa o l'alcalde amb les diferents administracions, institucions i associacions ciutadanes, així com amb la ciutadania.
- Col·laborar en l’avaluació del Programa d’Actuació Municipal, l'impacte global de les polítiques, els programes, els projectes o els serveis impulsats des de la seva àrea de la seva competència.
- Vetllar per la protecció de dades de caràcter personal i actuar d'acord a criteris d'ètica i transparència.
- Donar compliment i assegurar l'aplicació de les normes de prevenció de riscos laborals, d'acord amb les responsabilitats derivades del marc legal vigent i de la normativa interna de la Corporació.
- Participar en totes aquelles comissions i espais de coordinació en els que estigui designat/da, per donar suport i assistència a l’Alcaldia i òrgans de govern aportant la informació i el coneixement necessaris en l'àmbit de les seves competències d’assessorament de confiança i específic assessorament.
- Qualsevol altra funció, de caràcter eventual i de confiança, que li sigui encomanada en l’àmbit de les seves competències.
Denominació: Assessor d'Alcaldia.
Tipus: Confiança i assessorament.
Retribucions i jornada: nivell de classificació equiparat a A2, amb complement de destí equiparat a 22 i jornada índex 1,1148, 51.465,00 € bruts anuals.
Funcions:
- Col·laborar en el actes institucionals i protocol·laris de l’Ajuntament.
- Assessorar en la determinació de les línies generals d’actuació en aplicació de les normes relatives a Protocol i Cerimonial.
- Col·laborar en l’organització i dirigir els actes de caràcter oficial i commemoratius de l’Ajuntament.
- Col·laborar en les relacions institucionals de l’Ajuntament amb altres organismes, institucions o associacions d’autoritats.
- Col·laborar, preparar i organitzar les visites de delegacions d’altres ciutats, organismes i institucions a instal·lacions de l’Ajuntament o a la ciutat.
- Assessorar i col·laborar en el desenvolupament de les relacions públiques i protocol·làries de l’Ajuntament.
- Assessorar en l’establiment de directrius per a l’organització dels actes públics en què intervingui l’Ajuntament.
- Assessorar en el desenvolupament de les funcions relatives a honors i distincions.
- Preparar notes de comunicació de l’Alcaldia.
- Donar suport documental a l’Alcaldia en la seva assistència als actes institucionals.
- Preparar notes comunicatives i presentacions de l’Alcaldia utilitzant diferents aplicacions i formats.
- Preparar contingut de l’Alcaldia per a xarxes socials.
- Qualsevol altra funció, de caràcter eventual i de confiança, que li sigui encomanada en l’àmbit de les seves competències.
Vigència: Indefinida, fins al moment de la seva modificació o revisió pel propi Ple de l’Ajuntament.