Serveis, tràmits i gestions
Notificacions electròniques
L'Ajuntament del Pla del Penedès disposa d'un gestor de notificacions electròniques per a tots aquells tràmots que es poden realitzar telemàticament a través de la seu electrònica.
L'únic requisit per poder realitzar tràmits telemàticament serà disposar de certificat digital (FNMT-CERES, CATCert, ACCV o IZENPE) o DNI electrònic.
Un cop la persona interessada hagi accedit al tràmit que vol realitzar, se li donarà l'opció de rebre les notificacions electrònicament, per correu ordinari o presencialment.
Podeu accedir al servei de notificacions electròniques mitjançant aquest enllaç.
Govern obert i transparència
La informació generada pel Govern a disposició de la ciudadania:
Organització política, personal, entitats i altres organismes
Perfil de contractant, menors, òrgans i convenis de col·laboració
En cas de no trobar-la
exerceix el dret d'accés a la informació