Per ajudar-nos a millorar, si vols ens pot traslladar els seus suggeriments al respecte, sense resposta de l'administració, en el següent camp de text
* El missatge no pot superar els 1000 caràcters
Registre d’activitats de tractament (RAT) - AJUNTAMENT DE L’AMETLLA DEL VALLÈS
L’Ajuntament de L’AMETLLA DEL VALLÈS ha elaborat aquest registre d’activitats de tractament en compliment de l’article 30.1 del Reglament(UE) 679/2016 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades (RGPD) i l’article 31 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
La creació i el manteniment d’aquest registre d’activitats de tractament serveix per demostrar la conformitat amb l’RGPD i proporciona les evidències per acreditar-ne el compliment, de conformitat amb el principi de responsabilitat proactiva establert en l’article 5.2 de l’RGPD.
D’acord amb la normativa de règim local, l’Ajuntament presta serveis públics vinculats amb les diferents competències o funcions pròpies. Qualsevol de les activitats en què hi constin dades de caràcter personal implica un tractament de dades que es pot realitzar de forma no automatitzada o automatitzada, parcial o totalment. Per tant, aquest registre d’activitats de tractament recull la informació relativa als tractaments que són responsabilitat de l’Ajuntament.
CONTROL DE VERSIONS |
ACTE D’APROVACIÓ I DATA |
VERSIÓ VIGENT |
NÚM. DE TRACTAMENTS IDENTIFICATS |
VERSIÓ INICIAL |
Decret d’Alcaldia 2020/664, de 21 d’octubre de 2020 |
A partir del 21 d’octubre de 2020 |
014 |
REVISIÓ 1 |
- |
- |
- |
Identificació del responsable
Responsable |
Adreça |
Telèfon |
Correu electrònic |
Ajuntament de L’AMETLLA DEL VALLÈS |
Plaça de l'Ajuntament, 1. 08480 – L’Ametlla del Vallès
|
93 843 25 01 |
ametlla@ametlla.cat |
Identificació del delegat de protecció de dades (DPD)
Delegat |
Adreça |
Telèfon |
Correu electrònic |
Diputació de Barcelona |
DSTSC-SAMSE Recinte Mundet-Migjorn Bloc B (2a planta) Pg. de la Vall d’Hebron, 171 08035 Barcelona |
934 726 500 |
dpd.ajametlla@diba.cat |
ACTIVITATS DE TRACTAMENT
Denominació de l’activitat del tractament |
1.- GESTIÓ DE RRHH |
Àmbit del tractament |
Nòmines; Processos selectius; Prevenció Riscos Laborals; Gestió de personal; Registre d’interessos |
Base jurídica |
- Obligació legal - Consentiment de l’interessat, d’acord amb l’article 6.1.a) RGPD - Execució d’un contracte en el qual l’interessat n’és part, d’acord amb l’article 6.1.b) RGPD |
Finalitats del tractament |
Gestió dels RRHH |
Categories d’interessats |
- Empleats de l’Ajuntament - Candidats |
Categories de dades personals |
Dades identificatives; Característiques personals; Dades acadèmiques i professionals; Ocupació; Dades econòmiques, financeres i d’assegurances; Transaccions; Sancions o infraccions administratives. |
Dades de categories especials |
Grau discapacitat |
Categories de destinataris |
Administracions públiques; Entitats bancàries; Tercers encarregats del tractament |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
Terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental (http://taad.cultura.gencat.cat/), així com segons la normativa específica aplicable; Permanent |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Denominació de l’activitat del tractament |
2.- POLICIA LOCAL |
Àmbit del tractament |
Seguretat ciutadana; Sancions; Atestats; Cens Animals (Identificació dels propietaris d’animals domèstics del terme municipal i de gossos potencialment perillosos; Control sanitari) |
Base jurídica |
Missió en interès públic o exercici de poders públics, d’acord amb l’article 6.1.e) RGPD |
Finalitats del tractament |
Gestió de les tasques de competència de la Policia Local |
Categories d’interessats |
Persones objecte de les actuacions policials; Propietaris d’animals |
Categories de dades personals |
Dades identificatives; Característiques personals; Circumstàncies socials; Dades comercials; Dades econòmiques, financeres i d’assegurances; Sancions o infraccions administratives; Sancions o infraccions penals; Gravacions trucades. |
Dades de categories especials |
Sancions i infraccions penals; ¿ Dades de salut ? |
Categories de destinataris |
Administracions públiques; Companyies d’assegurances |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
Terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental (http://taad.cultura.gencat.cat/), així com segons la normativa específica aplicable |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Denominació de l’activitat del tractament |
3.- VIDEOVIGILÀNCIA |
Àmbit del tractament |
Enregistrament d’imatges |
Base jurídica |
Exercici de poders públics |
Finalitats del tractament |
Enregistrament d’imatges de la via pública a efectes de seguretat i control del transit; Verificació del compliment de les ordenances municipals; Documentació d’incidències; Acreditació d’infraccions; Prestació de serveis en cas d’incidència |
Categories d’interessats |
Persones |
Categories de dades personals |
Dades identificatives (imatge); Matrícules |
Dades de categories especials |
NO |
Categories de destinataris |
Administracions públiques; Tercers encarregats del tractament |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
30 dies. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Denominació de l’activitat del tractament |
4.- PADRÓ D’HABITANTS |
Àmbit del tractament |
Altes; Baixes; Certificats; Consultes; Notificacions |
Base jurídica |
Compliment d’una obligació legal, d’acord amb l’article 6.1.c) RGPD |
Finalitats del tractament |
Gestió del padró municipal (Empadronament i identificació dels habitants del municipi; Acreditació de residència en el municipi i del domicili; Reconeixement de drets; Elaboració del cens electoral; Compliment de la funció estadística pública; Notificacions) |
Categories d’interessats |
Habitants del Municipi |
Categories de dades personals |
Dades identificatives; Característiques personals; Dades acadèmiques i professionals |
Dades de categories especials |
NO |
Categories de destinataris |
Administracions públiques |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
Terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental (http://taad.cultura.gencat.cat/), així com segons la normativa específica aplicable; Permanent |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Denominació de l’activitat del tractament |
5.- PARELLES DE FET |
Àmbit del tractament |
Altes; Baixes; Modificacions; Baixes; Consultes; Certificats. |
Base jurídica |
Consentiment; Obligació legal |
Finalitats del tractament |
Acreditar i garantir els drets de les persones inscrites |
Categories d’interessats |
Habitants del Municipi |
Categories de dades personals |
Dades identificatives; Característiques personals |
Dades de categories especials |
NO |
Categories de destinataris |
Administracions públiques |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
Terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental (http://taad.cultura.gencat.cat/), així com segons la normativa específica aplicable; Permanent |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Denominació de l’activitat del tractament |
6.- GESTIÓ TRIBUTÀRIA MUNICIPAL |
Àmbit del tractament |
Identificació d’obligats tributaris o d’altres persones deutores; Gestió de tributs i d’altres ingressos de dret públic; Cobrament; Acreditació dels ingressos i comptabilitat |
Base jurídica |
- Exercici de poders públics - Compliment d’una obligació legal, d’acord amb l’article 6.1.c) RGPD i la missió en interès públic o exercici de poders públics, d’acord amb l’article 6.1.e) RGPD |
Finalitats del tractament |
Gestió del tributs municipals |
Categories d’interessats |
Subjectes passius de tributs i d’altres ingressos; Representants dels subjectes passius; Persones que abonen imports. |
Categories de dades personals |
Dades identificatives; Dades comercials; Dades econòmiques, financeres i d’assegurances; Dades de transaccions |
Dades de categories especials |
NO |
Categories de destinataris |
Administracions públiques |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
Terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental (http://taad.cultura.gencat.cat/), així com segons la normativa específica aplicable |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Denominació de l’activitat del tractament |
7.- Expedients, procediments i usuaris de serveis municipals. SERVEIS SOCIALS |
Àmbit del tractament |
Gestió de la prestació de serveis socials d’àmbit municipal |
Base jurídica |
- Compliment d’una obligació legal, d’acord amb l’article 6.1.c) RGPD - Missió en interès públic o exercici de poders públics, d’acord amb l’article 6.1.e) RGPD |
Finalitats del tractament |
Gestionar i tramitar la prestació d'assistència o tractament de tipus social d’àmbit municipal |
Categories d’interessats |
Persones |
Categories de dades personals |
Dades identificadores; Dades relatives a les característiques personals; Dades acadèmiques i professionals; Dades econòmiques, financeres i d’assegurances |
Dades de categories especials |
Salut |
Categories de destinataris |
Administracions públiques |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
Terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental (http://taad.cultura.gencat.cat/), així com segons la normativa específica aplicable |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Denominació de l’activitat del tractament |
8.- Expedients, procediments i usuaris de serveis municipals. EDUCACIÓ |
Àmbit del tractament |
Gestió de l’escola bressol; Organització dels seus serveis; Gestió d’inscripcions; Seguiment dels infants; Documentació de necessitats especials dels infants; Enviament d’informació; Cobrament de quotes |
Base jurídica |
- Consentiment de la persona afectada, d’acord amb l’article 6.1.a) RGPD - Execució d’un contracte, d’acord amb l’article 6.1.b) RGPD - Compliment d’una obligació legal, d’acord amb l’article 6.1.c) RGPD |
Finalitats del tractament |
Gestió dels serveis d’educació d’àmbit municipal i, especialment, de l’escola bressol |
Categories d’interessats |
Infants i/o persones inscrites als centres municipals i, en el seu cas, els seus pares o representants legals |
Categories de dades personals |
Dades identificatives; Característiques personals; Dades acadèmiques i professionals; Ocupació; Dades econòmiques, financeres i d’assegurances. |
Dades de categories especials |
Necessitats educatives especials; discapacitats; dades de salut; dietes alimentàries. |
Categories de destinataris |
Administracions públiques; Tercers encarregats del tractament |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
Terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental (http://taad.cultura.gencat.cat/), així com segons la normativa específica aplicable |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Denominació de l’activitat del tractament |
9.- Expedients, procediments i usuaris de serveis municipals. URBANISME I MEDI AMBIENT |
Àmbit del tractament |
Llicències, Denuncies, Infraccions; Sancions; Ordres d’execució; Restauració física alterada. Gestió de residus; Gestió d’incidències. |
Base jurídica |
- Compliment d’una obligació legal, d’acord amb l’article 6.1.c) RGPD - Missió en interès públic o exercici de poders públics, d’acord amb l’article 6.1.e) RGPD |
Finalitats del tractament |
Disciplina i gestió en general de temes d’urbanisme i de medi ambient |
Categories d’interessats |
Persones |
Categories de dades personals |
Dades identificatives; Característiques personals; Comercials; Ocupació; Sancions i infraccions administratives. |
Dades de categories especials |
NO |
Categories de destinataris |
Administracions públiques; Tercers encarregats del tractament |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
Terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental (http://taad.cultura.gencat.cat/), així com segons la normativa específica aplicable |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Denominació de l’activitat del tractament |
10.- Expedients, procediments i usuaris de serveis municipals. PROMOCIÓ ECONÒMICA I OCUPACIÓ |
Àmbit del tractament |
Orientació laboral; Enviament d’informació; Intermediació amb empreses o altres administracions. |
Base jurídica |
- Compliment d’una obligació legal, d’acord amb l’article 6.1.c) RGPD - Missió en interès públic o exercici de poders públics, d’acord amb l’article 6.1.e) RGPD |
Finalitats del tractament |
Afavorir l’accés a un lloc de treball a les persones que ho sol·liciten. |
Categories d’interessats |
Persones demandants de feina que es donen d’alta al servei. |
Categories de dades personals |
Dades identificatives; Característiques personals; Circumstàncies socials; Dades acadèmiques i professionals; Ocupació; Dades econòmiques, financeres i d’assegurances. |
Dades de categories especials |
Grau discapacitat |
Categories de destinataris |
Entitats privades, institucions públiques o persones interessades en contractació de personal; Tercers encarregats del tractament. |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
Terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental (http://taad.cultura.gencat.cat/), així com segons la normativa específica aplicable; A petició de l’interessat. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Denominació de l’activitat del tractament |
11.- Expedients, procediments i usuaris de serveis municipals. FESTES, CULTURA I ESPORTS |
Àmbit del tractament |
Gestió d’usuaris; Cobrament de quotes i/o entrades; Identificació dels usuaris a efectes de control i d’accés a les instal·lacions municipals; Informació de les activitats i serveis; Prestació de serveis; Assessorament. |
Base jurídica |
- Compliment d’una obligació legal, d’acord amb l’article 6.1.c) RGPD - Missió en interès públic o exercici de poders públics, d’acord amb l’article 6.1.e) RGPD |
Finalitats del tractament |
Gestió de les persones inscrites a les activitats festives, culturals i/o esportives organitzades per l’Ajuntament. |
Categories d’interessats |
Persones inscrites a les activitats de festes, culturals i/o esportives i, si és el cas, els seus pares o representants legals; Tercers encarregats del tractament. |
Categories de dades personals |
Dades identificatives; Característiques personals; Dades econòmiques, financeres i d’assegurances. |
Dades de categories especials |
NO |
Categories de destinataris |
NO |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
Terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental (http://taad.cultura.gencat.cat/), així com segons la normativa específica aplicable; A petició de l’interessat. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Denominació de l’activitat del tractament |
12.- ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DE LA GESTIÓ ECONÒMICA I CONTRACTACIÓ |
Àmbit del tractament |
Gestió econòmica i contractació |
Base jurídica |
- Execució d’un contracte, d’acord amb l’article 6.1.b) RGPD - Compliment d’una obligació legal, d’acord amb l’article 6.1.c) RGPD |
Finalitats del tractament |
- Gestió dels procediments de licitació municipals - Gestió de la comptabilitat municipal - Gestió de proveïdors |
Categories d’interessats |
- Persones sol·licitants - Proveïdors - Contractistes i licitadors - Creditors - Representants legals |
Categories de dades personals |
Dades identificatives: - Nom i cognoms - DNI/NIE/Passaport/Targeta de resident - Adreça postal - Adreça electrònica - Telèfon fix - Telèfon mòbil - Signatura manuscrita - Signatura electrònica - Imatge Dades economicofinanceres: - Dades bancàries - Crèdits - Préstecs - Béns subministrats - Béns rebuts - Activitats i negocis - Llicències comercials - Ingressos - Situació financera (solvència) - Situació fiscal Acadèmiques i professionals: - Pertinença a col·legis o associacions professionals. |
Dades de categories especials |
NO |
Categories de destinataris |
- Administració tributària (art 95 Llei 58/2003, general tributària) - Entitats bancàries - Sindicatura de comptes (art 4 i art 41.4 Llei 18/2010, de 7 de juny, de la sindicatura de comptes) - Usuaris del lloc web municipal, en relació a la publicitat activa de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública. - Tercers encarregats dels tractament |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
En relació a la gestió dels procediments de contractació les dades es conservaran mentre duri el procediment i, una vegada finalitzat, mentre es puguin derivar obligacions legals o responsabilitats derivades del procediment. En relació al sistema de control i registre de les despeses i ingressos i altres operacions econòmiques que realitza l’ajuntament, les dades es conservaran mentre duri el període de prescripció d’obligacions legals. En relació a la gestió de proveïdors, les dades es conservaran mentre es dugui a terme la relació contractual i, una vegada finalitzat aquest període, metre es poguessin derivar obligacions legals o responsabilitats derivades amb el procediment. Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Denominació de l’activitat del tractament |
13.- ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DE LES RELACIONS INSTITUCIONALS |
Àmbit del tractament |
Relacions institucionals |
Base jurídica |
- Compliment d’una obligació legal, d’acord amb l’article 6.1.c) RGPD - Missió en interès públic o exercici de poders públics, d’acord amb l’article 6.1.e) RGPD |
Finalitats del tractament |
Manteniment de l’agenda institucional, les cites amb càrrecs electes o personal tècnic municipal, la informació de contacte sobre col·laboració administrativa, les relacions polítiques, els contactes protocol·laris i la gestió de les diferents activitats dels càrrecs polítics |
Categories d’interessats |
- Persones sol·licitants - Membres electes - Ciutadans - Representants legals |
Categories de dades personals |
- Nom i cognoms - DNI/NIE/Passaport/Targeta de resident - Adreça postal - Adreça electrònica - Telèfon fix - Telèfon mòbil - Imatge Dades de característiques personals: - Sexe - Estat civil - Data de naixement - Lloc de naixement - Edat - Nacionalitat Dades acadèmiques o professionals: - Pertinença a col·legis o associacions professionals - Professió - Càrrec professional Dades d’ocupació professional: - Lloc de treball |
Dades de categories especials |
NO |
Categories de destinataris |
- Usuaris del lloc web municipal, en relació a la publicitat activa de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública - Tercers encarregats dels tractament |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Denominació de l’activitat del tractament |
14.- ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DE LA GESTIÓ DELS SISTEMES D’INFORMACIÓ I DE LA SEGURETAT |
Àmbit del tractament |
Gestió de la seguretat |
Base jurídica |
- Compliment d’una obligació legal, d’acord amb l’article 6.1.c) RGPD - Compliment d’una missió en interès públic o exercici de poders públics, d’acord amb l’article 6.1.e) RGPD |
Finalitats del tractament |
- Gestió dels incidents de seguretat en els sistemes d’informació i instal·lacions municipals - Gestió de les violacions de seguretat en els sistemes d’informació i instal·lacions municipals - Gestió d’usuaris i accessos - Registre d’identitats digitals - Gestió d’usuaris de la xarxa wifi municipal - Gestió del servei de correu corporatiu - Gestió de consultes al delegat de protecció de dades (DPD) |
Categories d’interessats |
- Persones sol·licitants - Membres electes - Empleats municipals - Ciutadans - Usuaris de serveis municipals - Representants legals |
Categories de dades personals |
Dades identificatives: - Nom i cognoms - Adreça postal - Adreça electrònica - Telèfon fix - Telèfon mòbil - Imatge - Veu - Nom d’usuari - Número de registre personal - Signatura manuscrita - Signatura electrònica - Matrícula - IP Dades de característiques personals: - Sexe - Estat civil - Data de naixement - Lloc de naixement - Edat - Nacionalitat - Llengua materna Dades d’ocupació professional: - Lloc de treball - Cos i escala - Categoria i grau Dades de circumstàncies socials: - Allotjament o habitatge - Propietats o possessions - Aficions i estils de vida - Llicències - Permisos i autoritzacions personals Dades acadèmiques i professionals: - Formació i titulacions - Historial acadèmic - Experiència professional - Pertinença a col·legis o associacions professionals Sancions i infraccions administratives: - Infraccions administratives - Sancions administratives Informació econòmica: - Dades econòmiques de nòmina - Dades bancàries - Ingressos i rendes - Crèdits, préstecs - Avals, hipoteques - Reduccions - Exempcions - Deduccions i altres beneficis - Plans de pensió - Assegurances - Subsidis - Lloc de treball |
Dades de categories especials |
Dades biomètriques |
Categories de destinataris |
- Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) - Altres Administracions Públiques - Tercers encarregats del tractament |
Transferències internacionals |
NO |
Termini previst de conservació |
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les establertes a la Política de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i dels serveis de tractament. Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
ANNEX. Categories de dades personals
S’enumeren seguidament les dades de caràcter personal agrupades per categories (enumeració als efectes d’aquest document).
• Identificatives: nom i cognoms, DNI/NIF; número de la Seguretat Social o mutualitat; adreça postal, adreça electrònica, telèfon; professió; signatura manuscrita, signatura electrònica, empremta dactilar; imatge, veu; nom d’usuari, identificador personal, número de registre personal.
• Característiques personals: sexe, estat civil, dades familiars, data de naixement, lloc de naixement, edat; nacionalitat, llengua materna, característiques físiques.
• Circumstàncies socials: allotjament o habitatge; propietats o possessions; aficions i estils de vida; pertinença a clubs i associacions; llicències, permisos i autoritzacions personals.
• Acadèmiques i professionals: formació i titulacions; historial acadèmic; experiència professional; pertinença a col·legis o associacions professionals.
• Ocupació: lloc de treball, dades no econòmiques de nòmina, historial laboral; dades de seguiment de l’activitat laboral, formació, permisos i llicències, faltes i sancions.
• Comercials: activitats i negocis; llicències, permisos i autoritzacions comercials professionals o industrials; subscripcions i publicacions/mitjans de comunicació; creacions artístiques, literàries, científiques/tècniques.
• Econòmiques, financeres i d’assegurances: dades econòmiques de nòmina; dades bancàries; número targeta de crèdit, ingressos i rendes; inversions; crèdits, préstecs, avals, hipoteques; deduccions impositives/impostos, plans de pensió; assegurances; subsidis.
• Transaccions: béns o serveis subministrats per l’interessat, béns o serveis rebuts per l’interessat; transaccions financeres; compensacions, indemnitzacions.
• Sancions i infraccions administratives: infraccions administratives, sancions administratives.
• Dades especialment protegides: condemnes penals, infraccions penals; salut, origen ètnic, vida sexual, orientació sexual; dades genètiques, dades biomètriques, ideologia, reli