Si no has trobat la manera de dur a terme aquest tràmit electrònic, o si n'has de fer algun sovint, guarda't aquest apartat a la teva llista d'adreces d'interès. Amb un sol clic podràs presentar documentació a l'ens, comunicar, sol·licitar o reclamar algun tema, o bé fer-hi arribar un recurs.

Una instància genèrica és un document normalitzat que permet realitzar per escrit i de forma oficial una sol·licitud, un escrit o un comunicat adreçat a l'Administració Pública.

Disposeu de les següents vies per poder presentar una instància genèrica a l'Ajuntament d'Altafulla:

A tenir en compte: Independentment de l'opció escollida, si sol·liciteu rebre les notificacions relacionades amb aquesta instància electrònicament, l'avís de disposició de la notificació electrònica a la bústia, així com qualsevol altra comunicació relacionada amb la petició, es farà només per correu electrònic.

  • En format paper, emplenant el model d'instància genèrica de l'Ajuntament d'Altafulla i presentant-la a l'Ajuntament per un d'aquests canals:
    • De format presencial a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, de dilluns a divendres, de 09:00h a 14:00h del matí.
    • Per correu certificat postal a la direcció: Plaça del Pou 1, 43893. ALTAFULLA

 

Si voleu realitzar un tràmit específic amb l'Ajuntament, consulteu primer l'enllaç Models de sol·licituds i comunicacions per veure si existeix un formulari específic pel tràmit en qüestió.