No saps com pots comunicar-te amb aquest ens? Aquí trobaràs els diferents canals d'atenció ciutadana que tens al teu abast.

OAC (Oficina d'Atenció a la Ciutadania)

Contacte:

Plaça del Pou, 1

Tlf: 977 65 00 08

Fax: 977 65 08 42

recepcio@altafulla.altanet.org

Horari:

De dilluns a divendres, de 9h a 14h

 

Com realitzar un tràmit amb l'Ajuntament d'Altafulla?

De forma telemàtica

Opció 1: Via eTRAM (Consorci AOC) 

Accedint al tràmit online Instància Genèrica i annexar-hi, si s'escau, el formulari específic i tota la documentació que considereu oportuna.

Requisit: disposar d'un certificat eletrònic o bé obtenir un idCatMòbil.

Opció 2: Via Registre General de l'Estat (AGE)

Accedint al Registre General de l'Estat  i annexar-hi, si s'escau, el formulari específic i tota la documentació que considereu oportuna.

Requisit: disposar d'un certificat eletrònic o  estar registrat al sistema @Clave.

De forma presencial

Fent arribar personalment o per correu postal una instància genèrica o un formulari específic a l'OAC de l'Ajuntament d'Altafulla, annexant-hi tota la documentació que considereu oportuna.

Degut a la situació actual de la COVID-19, cal demanar cita prèvia: