Qui ho pot sol·licitar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quan es pot sol·licitar?
Durant tot l'any.
Termini:
No n'hi ha.
Quin cost té?
Gratuït.
Requisits a complir:
No cal complir cap requisit específic.
Documentació que cal aportar:
Documentació complementària que considereu pertinent
Normativa:
- Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
- Llei 13/1989, del 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Formes de tramitació:
- Presencial
C/ Major, 13
25162 ALCANÓ
De dilluns a divendres de les 9:00 a les 15:00 hores
- Telemàtic
El tràmit es pot realitzar en línia, a la Seu electrònica.