No saps com pots comunicar-te amb aquest ens? Aquí trobaràs els diferents canals d'atenció ciutadana que tens al teu abast.

Els diferents canals d'Atenció Ciutadana que us ofereix l'Ajuntament de Sant Just Desvern són els següents:

  • Atenció presencial
    Oficina de Gestió Integrada de l'Ajuntament (Pl. Verdaguer, 2):
    Matins, de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
    Tardes, de dilluns a dijous de 16 a 19 h.

    En els períodes assenyalats, l'atenció a la ciutadania només s'ofereix als matins (de 9 a 14 h)
    Del 26 de març al 8 d'abril (Setmana Santa)
    De l'1 de juliol a l'11 de setembre (Estiu)
    Del 21 de desembre al 6 de gener de 2019(Nadal)

    Els dies 29 de març,  24 i 31 de desembre: Serveis Mínims (informació i registre)

    Els dies 16 i 17 d’agost l’atenció serà exclusivament d’informació, registre general (persones físiques) i volants d’empadronament.

  • Atenció telefònica
    Telèfon gratuït: 900 102 658 (amb el mateix horari que l'atenció presencial).

  • Serveis amb cita prèvia
    Cita prèvia

  • Accés electrònic
    Tràmits i informació pública
    Web municipal
    Correu electrònic
    Perfil de twitter

Les persones interessades en fer una sol·licitud amb efectes legals (article 70 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú) s'han d'adreçar a l'Ajuntament de Sant Just Desvern a través de la seu electrònica o bé, presencialment, a través de l'Oficina de Gestió Integrada.