Si no has trobat la manera de dur a terme aquest tràmit electrònic, o si n'has de fer algun sovint, guarda't aquest apartat al teu lloc de "favorits". Amb un sol clic podràs presentar documentació a l'ens, comunicar, sol·licitar o reclamar algun tema, o bé fer-hi arribar un recurs.

La instància general és un formulari normalitzat per presentar qualsevol petició, tràmit o comunicat de forma genèrica. Es pot utilitzar sempre que el tràmit no tingui un altre model normalitzat específic.

 

Es pot presentar presencialment a l'OAC (Plaça Ajuntament, 8 – 08670 Navàs) de l'Ajuntament de Navàs o de manera telemàtica a través de la seu electrònica, accedint a l'apartat Seu Electrònica > Instància genèrica a la pàgina principal o a travès del catàleg de tràmits de la mateixa web.

 

L’únic requisit per poder realitzar tràmits telemàticament serà disposar de certificat digital (FNMT-CERES, CATCert, ACCV o IZENPE) o DNI electrònic.