No saps com pots comunicar-te amb aquest ens? Aquí trobaràs els diferents canals d'atenció ciutadana que tens al teu abast.

L'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cardedeu és una oficina d'informació i tramitació a la disposició de la ciutadania.
 
Oficina amb certificació de sistemes de gestió de la qualitat ISO 9001:2008
 

L'Oficina d'Atenció Ciutadana disposa de Carta de Serveis.

La Carta de Serveis és un document sobre els serveis que presta una unitat, en aquest cas l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cardedeu, els compromisos que ha adquirit en termes d'eficàcia i qualitat de la prestació del servei. Dins hi trobareu les fitxes descriptives de cadascun dels serveis que presta l'OAC de l'ajuntament.

Podeu accedir a l'enllaç del web, a l'OAC i a la Carta de Serveis.

 

Plaça de Sant Joan, 1
Cardedeu · 08440
a/e: oac@cardedeu.cat
Telèfon: 93 844 40 04
Fax: 93 871 14 77
 
Horari: Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 9 a 14 h i Dijous de 9 a 19 h (exclòs el període entre el 15 de juny i el 15 de setembre, les setmanes compreses entre el dia de Nadal i el de Reis i per Setmana Santa)