¿Porque no encuentra útil esta información?
* El mensaje no puede superar los 1000 carácteres
¿No sabes como puedes comunicarte con este ente? Aquí encontrarás los diferentes canales de atención ciudadana que tienes a tu alcance.
Així a partir del 1 de juny i per evitar la propagació del Coronavirus SARS-cov-2, com a mesura preventiva el registre presencial de l'Ajuntament de Tordera romandrà obert però només s'atendrà amb cita prèvia i sempre que el ciutadà acrediti que no disposa de mitjans per a poder-ho fer de forma telemàtica. El registre electrònic està operatiu les 24 hores del dia, de dilluns a diumenge.
Per qualsevol aclariment, podeu posar-vos en contacte amb el registre telefònicament al 93 764 37 17.
L'Ajuntament de Tordera diposa d'una Oficina d'Atenció del Ciutadà (OAC), finestra única per a la recepció i tramitació presencial de les peticions dels ciutadans i ciutadanes a l'Ajuntament de Tordera.
L'OAC facilita la informació disponible sobre els tràmits amb l'administració municipal i sobre la població.
ON SOM?
L'Oficina d'Atenció al Ciutadà la podem trobar:
Plaça de l'Església, 2 |
08490 Tordera |
Telèfon: 93 764 37 17 |
Fax: 93 764 38 53 |
oac@tordera.cat |
QUIN HORARI?
De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h.
SERVEIS I TASQUES que ofereix l'OAC
Informació general del municipi presencial i telefónica.
Informació general de tots els tràmits i gestions per millorar i agilitzar la relació dels ciutadans amb l'administració municipal.
Registre d'entrada i sortida de documents (segons estableix l'article 38 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, del Règim Juídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu comú).
Atenció presencial i telemàtica per la presentació de sol.licituds, escrits i comunicacions.
Gestió del padró municipal:
Despatx de documentació de diferents departaments (Llicències, certificacions...).
Tramitar el certificat digital idCAT (https://www.idcat.cat/idcat/ciutada/menu.do)