¿No sabes como puedes comunicarte con este ente? Aquí encontrarás los diferentes canales de atención ciudadana que tienes a tu alcance.

Servei d’Atenció  Ciutadana (OAMR)


L’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre és un servei integral d’atenció personalitzada per facilitar informació genèrica del municipi i de l'Ajuntament, així com per fer diverses tramitacions i gestions de qualsevol àrea i servei municipal.

S’ubica a:


•    Edifici Casa Consistorial a la plaça de la Vila, 1.     Telèfon: 93 864 80 56
•    Edifici de Serveis Socials al c. Anselm Clavé, 11     Telèfon: 93 864 30 12

 

L'horari és:


De dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h.
c/e: info@palauplegamans.cat

 

Cita prèvia


És imprescindible concertar cita per a l'atenció presencial clicant en aquest enllaç: Cita prèvia per Ajuntament o Serveis Socials o per telèfon, trucant al 93 864 80 56 (de 9 a 14 h, de dilluns a divendres).


Per la situació excepcional d'emergència sanitària és imprescindible que assistiu a la cita amb mascareta.

Per més informació al web: OFICINA D'ASSISTÈNCIA EN MATÈRIA DE REGISTRE

 

Consulta aquí les normes, ordenançes i reglaments relacionats amb l'Adminsitració Electrònica d'aquest Ajuntament:

 Norma de presentació de documents al registe

Reglament de factures electròniques

Reglament de notificacions electròniques

Ordenança d'Administració Electrònica i Transparència