¿Encuentra útil esta información? No
Veis algún error en esta página?

La relación de puestos de trabajo es el instrumento técnico que permite la ordenación del personal de acuerdo con las necesidades de los servicios y establece los requisitos necesarios para desarrollar un determinado puesto de trabajo. Ésta incluye todos los puestos de trabajo de funcionarios, laborales y eventuales, independientemente si están o no presupuestados. En este apartado, podrás consultar toda la relación de plazas de un ente.

0 Registros cargados

Per a cada lloc de treball s’ha d’indicar, com a mínim:
- La denominació del lloc i el seu enquadrament orgànic.
- Les característiques essencials del lloc, incloses, si escau, les funcions específiques atribuïdes.
- Els requisits exigits per a ocupar el lloc de treball.
- El complement de destinació assignat i el complement específic corresponent.
- La forma de provisió del lloc de treball.

La relació de llocs de treball, que s'aprova amb el pressupost anual, pot ser modificada al llarg de l’exercici amb les limitacions que s’estableixen en els preceptes bàsics de les Lleis de pressupostos generals de l’Estat i altra normativa d’anàloga vinculació.

 
  2020 2019 2018 2017 2016 2015
Anunci BOPT i Relació de llocs de treball del personal de la Diputació de Tarragona i els seus organismes autònoms [PDF]

[PDF]

[PDF] [PDF] [PDF]  
Relació de llocs de treball del personal de la Diputació de Tarragona i els seus organismes autònoms (RLT) [XLS] [XLSX] [XLSX] [PDF] [XLSX]  [XLS] [PDF] [XLS]
Anuncis de les modificacions de l'RLT  

1/2019 [PDF]

2/2019 [PDF]

1/2018 [PDF]

2/2018 [PDF]

3/2018 [PDF]

1/2017 [PDF]

2/2017 [PDF]

3/2017 [PDF]

4/2017 [PDF]

1/2016 [PDF]

2/2016 [PDF]

1/2015 [PDF]

2/2015 [PDF]