Aquí trobaràs els perfils i trajectòries professionals dels representants polítics locals i dels titulars dels òrgans directius de l'ens i dels organismes vinculats. També hi ha les seves dades de contacte i les seves retribucions. En el cas dels alts càrrecs, també les declaracions d'activitats, patrimonials i interessos.

Cristina Mundet Benito

Alcaldessa. Responsable de les àrees d'Hisenda, Seguretat Ciutadana i Protecció Civil, Règim Intern i administració gral., Governació i relacions institucionals, Transparència i Administració electrònica

Grup Municipal Independent de Vilobí d'Onyar - Independents de la Selva (GMI-VO-IdSelva)

  • Càrrec electe
  • Alcalde/ssa
  • Membre d'equip de govern
  • Alcaldia
  • Ple municipal
  • Consell de Govern Municipal
  • Comissió Especial de Comptes
  • Comissió Informativa permanent de Temes del Ple
  • Junta de Govern Local

Perfil

  • Estudis: llicenciada en veterinària per la Universitat Autònoma de Barcelona 1995. Estudis d’idiomes (nivell C francès i B anglès), curs de monitors, primers auxilis, consellera de seguretat en el transport i maneig de residus i càrregues perilloses
  • Arrel amb alguna associació: sòcia del CB Vilobí, Les Volcàniques, ANC, Omnium i Intermon Oxfam. Sòcia activa del CBVilobí, de l’ass. de dones Les Volcàniques, de l’ANC i d’Òmnium cultural
     
  • Activitat política: alcaldessa de Vilobí d’Onyar des del 2015 amb el Grup Municipal Independent – GMI i la coalició d’Independents de La Selva/Independents de Catalunya – IdS
     
  • Vocal de la Junta executiva de l’AMI
     
  • Membre de la junta provisional de l'Assemblea de càrrecs electes de Catalunya 

Trajectòria professional

  • Treball actual: empresària del sector del medi ambient i sanejament industrial des de 1999
Cristina Mundet i Benito

Lloc de naixement Girona

Foto foto

Càrrec Alcaldessa

Àrea Hisenda, Seguretat Ciutadana i Protecció Civil, règim intern i administració, governació i relacions institucionals, transparència i administració electrònica

Partit polític GMI-Vo-idSELVA

Portaveu Si

Membre de Junta de Govern

Membre de Comissions Informatives

Correu electrònic alcaldia@vilobidonyar.cat

Xarxes socials

Facebook    |   Twitter

Perfil

  • Estudis: llicenciada en veterinària per la Universitat Autònoma de Barcelona 1995. Estudis d’idiomes (nivell C francès i B anglès), curs de monitors, primers auxilis, consellera de seguretat en el transport i maneig de residus i càrregues perilloses
  • Arrel amb alguna associació: sòcia del CB Vilobí, Les Volcàniques, ANC, Omnium i Intermon Oxfam. Sòcia activa del CBVilobí, de l’ass. de dones Les Volcàniques, de l’ANC i d’Òmnium cultural
     
  • Activitat política: alcaldessa de Vilobí d’Onyar des del 2015 amb el Grup Municipal Independent – GMI i la coalició d’Independents de La Selva/Independents de Catalunya – IdS
     
  • Vocal de la Junta executiva de l’AMI
     
  • Membre de la junta provisional de l'Assemblea de càrrecs electes de Catalunya 

Trajectòria professional

  • Treball actual: empresària del sector del medi ambient i sanejament industrial des de 1999

Tipus Càrrec electe

Retribució anual bruta 0

Indemnització prevista en deixar el càrrec 0

Josep Borrell i Mató

Lloc de naixement Vilobí d'Onyar

Foto foto

Càrrec Primer tinent d'alcaldessa

Àrea Fires, Festes i Cultura

Partit polític GMI-Vo_idSELVA

Portaveu No

Membre de Junta de Govern No

Membre de Comissions Informatives

Correu electrònic pitu.borrell@vilobidonyar.cat

Perfil

  • Peritatge Mercantil, títol de Corredor d’ Assegurances i varis estudis de marketing i vendes.

 

  • Actualment pre-Jubilat. 
     
  • Co-fundador i promotor del Llibre de la Festa Major, co-fundador de l’ Associacio Pere Antoni, co-fundador dels Pastorets de Vilobí d’ Onyar, co-fundador del grup de Teatre de Can Sagrera, fundador del Banc d’ Aliments Onyar Solidari, de l’ associació  Marxaires de Vilobí, col.laborador del Centre d’Estudis de la Selva, etc.

Trajectòria professional

  • Vida laboral: 31 anys a Caixa Girona i 7 anys especialitats Sant Dalmai, AENA, entre d’altres.

Tipus Càrrec electe

Retribució anual bruta 0

Dietes anuals (màxim) 0

Indemnització prevista en deixar el càrrec 0

Joaquim Vivas i Vidal

Foto foto

Càrrec Segon tinent d'alcaldessa

Àrea Urbanisme, Medi Ambient, Pagesia i Mobilitat

Partit polític GMI-Vo-idSELVA

Portaveu No

Membre de Junta de Govern

Membre de Comissions Informatives

Correu electrònic quim.vivas@vilobidonyar.cat

Trajectòria professional

Consulta el curriculum vitae del regidor Joaquim Vivas Vidal: 

Tipus Càrrec electe

Retribució anual bruta 0

Dietes anuals (màxim) 0

Indemnització prevista en deixar el càrrec 0

Biel Merino i Serra

Lloc de naixement Salitja

Foto foto

Càrrec Regidor de l'equip de Govern

Àrea Joventut, Esports i Participació Ciutadana

Partit polític GMI-Vo-idSELVA

Portaveu No

Membre de Junta de Govern No

Membre de Comissions Informatives

Correu electrònic biel.merino@vilobidonyar.cat

Perfil

  • Estudis: Fins al moment Batxillerat
     
  • Actualment cursant el Grau en Dret a la Universitat de Girona. Disposició del títol de monitor en el lleure.
     
  • Nivell B2 d'Anglès. Nivell A2 Francès.
  • Membre de la Comissió de Festes de Salitja, al Fúcsia Vòlei, al Moto Club Vilobí d'Onyar i a Òmnium Cultural. 

Trajectòria professional

  • Actualment treballant com a Col·laborador al Despatx penalista Natàlia Frigola.

Tipus Càrrec electe

Retribució anual bruta 0

Indemnització prevista en deixar el càrrec 0

Laura Rosales i Pérez

Lloc de naixement Girona

Foto foto

Càrrec Regidora de l'equip de Govern

Àrea Sanitat, Benestar social, Gent gran i Igualtat

Partit polític GMI-Vo-idSELVA

Portaveu No

Membre de Junta de Govern

Membre de Comissions Informatives

Correu electrònic laura.rosales@vilobidonyar.cat

Perfil

 

  • Resident a Vilobí des de l'any 2013
  • Presidenta de l’AMPA de la Llar d’infants durant 4 anys 
  • Membre del grup de teatre de Can Sagrera, Les Volcàniques i ANC.
  • M’apassiona llegir, la música i el teatre.

Trajectòria professional

  • Diplomatura d’Infermeria entre el 2002 i 2005, i des de llavors treballo a l’Institut Català de la Salut. Actualment a l’Hospital Josep Trueta de Girona a l’unitat de medicina intensiva pediàtrica i neonatal. 

Tipus Càrrec electe

Retribució anual bruta 0

Indemnització prevista en deixar el càrrec 0

Sandra Ros i Cruz

Lloc de naixement Serra de Daró

Foto foto

Càrrec Regidora de l'equip de Govern

Àrea Comunicació i Ensenyament

Partit polític GMI-Vo-idSELVA

Portaveu No

Membre de Junta de Govern No

Membre de Comissions Informatives

Correu electrònic sandra.ros@vilobidonyar.cat

Perfil

  • Vivint a Vilobí des de 1999. 
     
  • L’etapa escolar de primària i secundària realitzada a la Bisbal d’Empordà i el segon grau de FP d’imatge i So a Barcelona.
     
  • Ha format part de l'AMPA de la llar d'infants i actualment a l'AMPA de l'escola Josep Madrenys, així com del seu consell escolar.
     
  • Forma part també de diferents entitats del poble com l’ANC i l’associació de dones, les Volcàniques.
     
  • Altres hobbies son el ball i gaudir de la vida.

Trajectòria professional

  • Fa 23 anys que es dedica al món audiovisual, actualment a TV3 des del gener de 2001. 

Tipus Càrrec electe

Retribució anual bruta 0

Dietes anuals (màxim) 0

Indemnització prevista en deixar el càrrec 0

Salvador Riumalló i Sureda

Foto foto

Càrrec Regidor de l'equip de Govern

Àrea Promoció Econòmica, Comerç, Turisme, Entitats i associacions i Manteniment

Partit polític GMI-Vo-idSELVA

Membre de Junta de Govern

Membre de Comissions Informatives

Correu electrònic vador.riumallo@vilobidonyar.cat

Perfil

  • Estudis d'EGB i BUP a Arbúcies
  • Aficions: bicicleta, caminar, futbol i "badar". 
  • Positiu i oprimista
  • Viu a Vilobí d'Onyar des de fa 16 anys, al veïnat de Can Terrer, indret on l'entorn, la seva creativitat i riquesa cultural esdevenen el principal eix de connexió amb la resta del municipi. 

Trajectòria professional

  • Vuit anys treballant a carrosseries Ayats Arbúcies 
  • Comercial de vehicles en diferents concessionaris de Girona 
  • Actualment, tècnic comercial a Ferimet, empresa de recuperació de ferros i metalls

Tipus Càrrec electe

Retribució anual bruta 0

Dietes anuals (màxim) 0

Indemnització prevista en deixar el càrrec 0

Olga Guillem i Pujol

Foto foto

Càrrec Regidora a l'oposició

Partit polític Junts per Vilobí, Salitja i Sant Dalmai - JUNTS

Portaveu Si

Membre de Junta de Govern No

Membre de Comissions Informatives

Correu electrònic ajuntament@vilobidonyar.cat

Trajectòria professional

Trajectoria politica:

  • Regidora de cultura i educació entre els anys 2003 al 2009. 

Alcaldessa de VIlobí, Salitja i Sant Dalmai de l’any 2009 i fins el 2015. Consellera De l’area d’hisenda en el Consell Comarcal del 2015 al 2019.

 

Administrativa.

 

Casada i mare de dues filles. 

 

Aficionada a la lectura, la música i la fotografía.

Tipus Càrrec electe

Retribució anual bruta 0

Dietes anuals (màxim) 0

Indemnitzacions anuals (màxim) 0

Indemnització prevista en deixar el càrrec 0

Lluís Salvi i Camps

Foto foto

Càrrec Regidor a l'oposició

Partit polític Junts per Vilobí, Salitja i Sant Dalmai - JUNTS

Portaveu No

Membre de Junta de Govern No

Membre de Comissions Informatives

Correu electrònic ajuntament@vilobidonyar.cat

Perfil Empresari de Vilobí, treballa en el sector de la pagesía, obert, treballador i molt implicat en les activitats dels nostres pobles. Col.laborador, sempre desinteressadament, pel bon funcionament de les activitats del nostre municipi.

Tipus Càrrec electe

Retribució anual bruta 0

Dietes anuals (màxim) 0

Indemnització prevista en deixar el càrrec 0

Judith González i Garrancho

Foto foto

Càrrec Regidor a l'oposició

Partit polític Junts per Vilobí, Salitja i Sant Dalmai - JUNTS

Portaveu No

Membre de Junta de Govern No

Membre de Comissions Informatives

Correu electrònic ajuntament@vilobidonyar.cat

Trajectòria professional

Estudis:

  • Graduada en Humanitats a la UAB
  • Actualment cursant màster en Educació Secundària i Batxillerat

Actualment i des dels 7 anys formo part dels Vilobí Màgics, entitat del poble. També he format part de l'esplai Lleure't, col·laborant en diverses edicions dels Pastorets del poble, els pregons de la Festa Major, ballant durant anys a l'escola de dansa del poble, etc.

 

Apassionada de l'art i del món antic.

Tipus Càrrec electe

Retribució anual bruta 0

Dietes anuals (màxim) 0

Indemnització prevista en deixar el càrrec 0

Joan Pagès i Aregay

Foto foto

Càrrec Regidora a l'oposició

Partit polític Junts per Vilobí, Salitja i Sant Dalmai - JUNTS

Portaveu No

Membre de Junta de Govern No

Membre de Comissions Informatives

Correu electrònic ajuntament@vilobidonyar.cat

Perfil

Trajectòria Política:Independentista de sempre i actualment Militant de Junts per Catalunya i Regidor en aquesta legislatura de l'actual Ajuntament de Vilobí d'Onyar pel partit Junts per Vilobí, Salitja i Sant Dalmai.

 

Formo part també del Consell per a la Republica.

 

Entitats: Formo part de la Junta del Futbol Base Vilobí d'Onyar i també col.laboro amb el Banc d'Aliments de Vilobí.

Trajectòria professional

Administratiu Santa Coloma de Farners

 

Especialització 

  • Direccció de Persones (Gestion del canvio Empresarial).
  • El "tabor" resultats d'empresa (Gestion del canvio Empresarial).
  • Safety Management Audit Training-Smat (DUPONT).

Professional del sector de la construcció principals funcions desenvolupades:

  • Escaparatista i posteriorment responsable de compres a Agustí Canals, S.A.
  • Cap d'Agencia Saint Gobain Point P. España, S.A.
  • Site/Manager de Zona Girona a Saint Gobain Point P. España, S.A.
  • Actualment Adjunt de direcció i responsable de compres a Josep Vila Dauset, S.L. (Materials Cassà). 

Aficions:

  • Música, literatura i futbol.

Tipus Càrrec electe

Retribució anual bruta 0

Dietes anuals (màxim) 0

Indemnització prevista en deixar el càrrec 0

Laia Ferre Marco

Foto foto

Càrrec Assessora tècnica de comunicació

Àrea Comunicació

Membre de Junta de Govern No

Membre de Comissions Informatives No

Correu electrònic comunicacio@vilobidonyar.cat

Perfil

Certificat acord Ple que determini les característiques i retribucions del personal eventual de la Corporació (Sessió extraodinària de 2/04/2020)

Decret d'alcaldia nº 2020DECR000189 de nomenament de personal eventual (14/04/2020)

Curriculum vitae Laia Ferre Marco 

Trajectòria professional

FORMACIÓ ACADÈMICA

  • Grau en Enginyeria Informàtica de Sistemes (inacabada) - Universitat Politècnica de Barcelona (UPC) - 2008
  • Ciències de la Comunicació - Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna (Universitat Ramon Llull) - 1997
  • Disseny Gràfic - Institució Pau Casals - 1996
  • C.O.U - Acadèmia Granés (Barcelona) - 1995

FORMACIÓ PROFESIONAL

  • 2018-2019 - Avencar. Delegada comercial
  • 2017-2018Datacol. Delegada comercial a la província de Girona 
  • 2007-2017E-notícies (www.e-noticies.com) Tasques de redacció i producció a la secció de Política els darrers 6 anys i a Esports els 4 primers. Community Manager. Treballs d’edició, producció i càmera a la televisió per Internet e-TV.
  • 2007-2009 - Metro Directo. Col·laboracions a la secció d’Esports.
  • 2007 - DIR TV, televisió dels clubs de fitness DiR. Treballs de producció, edició, redacció i operadora de càmera.
  • 2004-2007 - El Crack 10, diari esportiu. Secció ‘Barça’, treballs de redacció i en la darrera etapa cap de secció de futbol i bàsquet.
  • 2000-2003 - Grup CLD. Direcció i coordinació de la neteja dels mercats de Barcelona. També suport al Departament de Comunicació i R.R.P.P.
  • 1998-2000 (estius) - Cadena Cope. Redacció i producció a l’emissora de Vinaròs (Castelló)
  • 1999-2000 - Mundo Deportivo, secció ‘Polideportivo’.
  • 1999Canal 25, càmera de plató, redacció i producció. Pràctiques universitàries
  • 1998-1999 - Ciutat Vella, revista mensual del Districte que edita la Universitat Ramon Llull. Redacció

FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA

  • Jornades “Violència de Gènere”. Universitat Jaume I (Castelló)
  • Dos cursos de fotoperiodisme

IDIOMES

  • CATALÀ (matern)
  • CASTELLÀ
  • ANGLÈS (nivell mig)

ALTRES INFORMACIONS

  • Ofimàtica: Word, Excel, Access i PowerPoint
  • Maquetació y Disseny Gràfic: QuarkXpress, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Macromedia Freehand i Adobe Animate, entre d’altres.
  • Retoc fotogràfic: Adobe Photoshop
  • Xarxes Socials
  • Disseny web: Macromedia Dreamweaver i Flash
  • Edició de vídeo: Adobe Premier, Pinnacle Studio, Pinnacle Liquid Edition, Avid Liquid i Final Cut.
  • Amplis coneixements de l´entorn Windows (PC) y MacOS (Macintosh)

Tipus Eventual

Retribució anual bruta 29887.92

11. RÈGIM DE DEDICACIONS, RETRIBUCIONS, ASSISTÈNCIES I INDEMNITZACIONS DELS MEMBRES DE LA CORPORACIÓ, I ASSIGNACIÓ DE LA DOTACIÓ ECONÒMICA ALS GRUPS POLÍTICS MUNICIPALS (Acord núm. 10 – L. 2019-2023, de la sessió extraordinària del Ple de 3 de juliol de 2019 - sessió nº PLE2019000008)

En aquest ajuntament, actualment no hi ha cap càrrec electe ni càrrecs eventuals que tinguin atribuïda cap dedicació exclusiva o parcial.

Per assistència a les sessions del Ple 200,00 €
Per assistència a les sessions extraordinàries 80,00 €
Per assistència a les sessions de Junta de Govern Local  350,00 €
Per assistència al Consell de Govern Municipal  410,00 €
Per assistència a les sessions de la Comissió Informativa  100,00 €
Per assistència a les sessions de la Comissió Especial de Comptes  50,00 €
Per assistència a les sessions de la Mesa de Contractació  50,00 €
Per assistència de regidors representants en Òrgans col·legiats, 1 x any x òrgan 150,00 €
  1. Establir que tots els regidors i regidores percebin, en concepte d'indemnització, les quantitats íntegres acreditades corresponents a despeses efectivament realitzades en l'exercici del seu càrrec, sent d'aplicació a aquests efectes els imports per a locomoció amb vehicle particular fixat en les bases d'execució del pressupost. 
     
  2. Establir d'acord amb la previsió de l'article 73.3 de la llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, l'assignació d'una dotació econòmica als grups municipals amb els següents components: 

 

Component fix per grup anual

100,00 €

Component variable per regidor anual

350,00 €

 

En resum, les quantitats que percebrà cada grup amb caràcter anual seran les següents: 

 

Grup municipal independent GMI-VO-idSELVA

2.550 € / anuals

Grup municipal Junts per Vilobí, Salitja i Sant Dalmai

1.500 € / anuals

 

Personal eventual de la Corporació 

Per acord Plenari de 2 d'abril de 2020, l'ajuntament té previst un lloc de treball de confiança i/o assessorament especial corresponent a personal eventual, a temps complert, amb les següents funcions i retribucions: 

1.- Tècnic/a de comunicació (Subgrup C1)

1.1 Funcions

a) En l’àmbit de la comunicació interna: 

  • Donar suport en la comunicació interna de l'Ajuntament: avaluar els mecanismes actuals i instaurar-ne de nous si escau (organitzar formacions a l'equip si escau, butlletí intern mensual, intranet...). 
  • Creació d'una àrea de comunicació dins l'ajuntament.
  • Crear mecanismes per reforçar la transparència i la coherència interna i també els fluxos comunicatius cap al departament de comunicació.
  • Organitzar i filtrar la informació de l’interior a l’exterior i viceversa, estant en contacte constant amb el personal i els agents externs implicats: elaborar els reculls de premsa, organitzar rodes de premsa, atendre les demandes dels mitjans de comunicació i els informa dels actes i activitats que es realitzen des de l'ajuntament, etc

b) En l’àmbit de la comunicació corporativa: 

  • Elaboració del pla de comunicació de l'Ajuntament 
  • Elaboració del manual d'estil de comunicació de l'Ajuntament 
  • Garantir la imatge corporativa de l'Ajuntament i vetllar per la coherència d’estil en totes les actuacions (revisió de la imatge corporativa en els diferents formats i edició de textos). 
  • Coordinar l’elaboració de productes de difusió i visibilitat (cartells, flyers, tríptics, material audiovisual i qualsevol altre material informatiu que editi l'Ajuntament) en coordinació amb els diferents professionals (dissenyadors web, maquetadors, etc.) i departaments implicats.

c) En l’àmbit de les xarxes socials:

  • Coordinació del disseny, execució i implementació de la reforma o de la nova web institucional, seguint el decàleg de bones pràctiques de la Comunicació Local Pública. 
  • Redacció i edició de continguts web municipal de caire periodístic i de manera periòdica 
  • Gestió dels perfils de l'ajuntament a les xarxes socials.

d) En matèria de participació ciutadana i transparència 

  • Millorar els mecanismes web de comunicació en relacionats amb la transparència de l'ajuntament i de les activitats de l'equip de govern 
  • El manual d'estil de comunicació de l'Ajuntament 
  • Estudiar la possibilitat d'instaurar mecanismes de participació directa via web.

e) Així mateix i relacionades amb les funcions anteriors, li corresponen: 

  • Assistència i assessorament a Alcaldia i equip de govern en matèria de mitjans de comunicació, protocol i relacions socials en actes públics. 
  • Funcions administratives necessàries per al desenvolupament de les seves tasques, atenció telefònica i utilització d’ordinadors.

Totes les funcions anàlogues a les indicades o relacionades amb aquest lloc de confiança i assessorament especial.

 1.2 Retribucions 

Segons quanties del Reial Decret Llei 2/2020 de 21 de gener pel qual s’aproven mesures urgents en matèria de retribucions en l’àmbit del sector públic, partint d’un sou base de C1 i complements segons funcions de tècnic/a de comunicació, per anualitat complerta la retribució anual bruta seria 29.887,92 euros abonada en 14 mensualitats, dues de les quals correspondrien a les pagues extraordinàries de juny i desembre i que es revisarien en els mateixos termes que es revisin les retribucions de la resta de personal al servei de la Corporació.La seguretat social a càrrec de l’empresa seria per anualitat complerta aproximadament 9.863,01 euros. 

 1.3 Nomenament 

Per decret d'alcaldia de 14/04/2020 es nomena a la Sra. Laia Ferre Marco, amb DNI núm. 44195138V com a personal eventual d’aquesta Corporació, amb efectes a patir del dia 15/04/2020, per ocupar la plaça d’Assessor/a tècnic/a en comunicació, amb una retribució bruta anual de 29.887,92€ i una dedicació de jornada complerta (37,5h/setmanals)

 

 Declaracions de béns patrimonials i activitats 

 A continuació es poden consultar les declaracions de béns patrimonials i d'activitats dels membres de la Corporació local

Declaració béns i activitats - Mandat 2019-2023