No saps com pots comunicar-te amb aquest ens? Aquí trobaràs els diferents canals d'atenció ciutadana que tens al teu abast.

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) és el punt de referència per a qualsevol consulta i/o tràmit que la ciutadania vulgui realitzar amb l'Ajuntament de Vilassar de Dalt. Està situada a la planta baixa de l'Ajuntament. Es tracta d'un servei d'atenció personalitzada, presencial, telefònica o virtual sobre els tràmits que els interessats poden realitzar amb l'ajuntament mitjançant el qual els ciutadans i ciutadanes poden obtenir informació i realitzar gestions i tràmits, com empadronaments i obtenir certificacions, entre d'altres.

Per ser atès presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana caldrà sol·licitar cita prèvia a través d’internet o per telèfon al 93 753 98 00. També es poden fer els tràmits telemàticament a través del registre electrònic disponible les 24 hores. Hi ha a disposició de la ciutadania un servei d’assistència en la tramitació electrònica trucant al 93 595 47 58 (de 8h a 20h) o envieu un correu electrònic a oac360@vilassardedalt.cat.