Hi ha persones o organitzacions que influeixen o intervenen en l’elaboració de les polítiques públiques d’aquest ens? Aquest és l'espai on ho podràs estar al corrent de qui són i quina activitat duen a terme.

Són grups d'interès les persones físiques o jurídiques i les organitzacions sense personalitat jurídica que duen a terme activitats susceptibles d'influir directament o indirectament en l'elaboració i l'aplicació de les polítiques públiques, en l'elaboració de propostes normatives o en la presa de decisions, en defensa d'un interès propi o de tercers o d'un interès general

Accediu al web de la Generalitat on trobareu tota la informació sobre els Grups d'Interès de Catalunya.

Consulteu el registre de grups d'interès del municipi (posant Barcelona - Garraf - Vilanova i la Geltrú a la cerca avançada. Font: Generalitat de Catalunya)