Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
- Sol·licitud d'acord amb el model normalitzat.
- Plànol de l'emplaçament de l'activitat projectada que permeti una identificació indubtable de la finca.
- Memòria descriptiva de l'activitat projectada que expliqui la seva naturalesa i les seves característiques principals, amb determinació de les necessitats d'ús i aprofitaments del sòl i del subsòl, així com dels requeriments de l'activitat respecte la disponibilitat i la suficiència dels serveis públics municipals.
- En els casos d'activitats subjectes a la legislació d'accidents greus o que tenen algunes de les substàncies químiques o categoria de substàncies tòxiques o molt tòxiques incloses en aquesta legislació d'accidents greus, de conformitat amb els llindars que estableix la normativa de seguretat industrial, la sol·licitud ha de contenir la informació que requereixi aquesta legislació, en especial la Llei 12/2008 i el Reglament que la desenvolupa, en relació a l'anàlisi quantitatiu del risc, d'acord amb les instruccions dictades per la Agència Catalana de Seguretat Industrial.
- En cas d'actuar com a representant legal, declarar que es disposa de tots els poders necessaris per a presentar la comunicació i rebre, si escau, les corresponents comunicacions i/o notificacions.
Estan obligats a l'ús del canal electrònic en les seves relacions amb les Administracions Públiques, els subjectes de l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, així com aquells que s'estableixin reglamentàriament.
Si voleu tramitar la petició electrònicament cal que disposeu d'un certificat digital. Us caldrà iniciar la tramitació tot emplenant el formulari web i signant-lo digitalment.
Podeu consultar els certificats digitals admesos pel validador del Consorci AOC
De tots els sistemes d'identificació disponibles la manera més senzilla de tramitar és mitjançant l'IdCat Mobil, que facilita la identificació i signatura electròniques a través de dispositius mòbils, i es pot utilitzar per a fer tràmits amb les administracions i ens que integren el sector públic de Catalunya Vídeo explicatiu de com sol·licitar-lo.
I si no tinc certificat, i no el puc aconseguir?
- Decret legislatiu 1/2010, del 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme.
- Planejament municipal.
- Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats
- Llei 11/2009, del 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives
El termini per resoldre la petició d'informe urbanístic és d'un mes.
En els supòsits en què aquest s'ha d'emetre aquest informe, en la comunicació prèvia, el termini és de vint dies.En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades , l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Al respecte, s’indica que Ajuntament de Viladecavalls és el responsable del tractament d’aquestes dades personals, que conservarà de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada cas.
Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació mitjançant la remissió d’un escrit dirigit per mitjans electrònics (viladecavalls@viladecavalls.cat), o en format paper, ja sigui presencialment o per correu postal a l’adreça següent: C/ Antoni Soler Hospital, 7-9, 8232, Viladecavalls, (Barcelona)
Per a més informació, consulti la nostra política de privacitatTràmits relacionats
- Llicència ambiental (Annex II)
- Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
- Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
- Comunicació prèvia d'establiments no permanents desmuntables
- Consulta prèvia de classificació de l'activitat
- Comunicació prèvia d'establiments fixos oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives ordinàries
- Llicència d'establiments fixos oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives ordinàries
- Llicència municipal d'establiments oberts al públic de règim especial
- Comunicació prèvia per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari
- Llicència per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari
- Comunicació prèvia de modificació no substancial d'un establiment i/o un espectacle o activitat recreativa
- Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
- Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat
- Declaració responsable en matèria de salut alimentària
- Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
- Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic