No saps com pots comunicar-te amb aquest ens? Aquí trobaràs els diferents canals d'atenció ciutadana que tens al teu abast.

Servei d’Atenció  Ciutadana (OAMR)


L’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre és un servei integral d’atenció personalitzada per facilitar informació genèrica del municipi i de l'Ajuntament, així com per fer diverses tramitacions i gestions de qualsevol àrea i servei municipal.

S’ubica a:


•    Edifici Casa Consistorial a la plaça de la Vila, 1.     Telèfon: 93 864 80 56
•    Edifici de Serveis Socials al c. Anselm Clavé, 11     Telèfon: 93 864 30 12

 

L'horari és:


De dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h.
c/e: info@palauplegamans.cat

 

Cita prèvia


És imprescindible concertar cita per a l'atenció presencial clicant en aquest enllaç: Cita prèvia per Ajuntament o Serveis Socials o per telèfon, trucant al 93 864 80 56 (de 9 a 14 h, de dilluns a divendres).


Per la situació excepcional d'emergència sanitària és imprescindible que assistiu a la cita amb mascareta.

Per més informació al web: OFICINA D'ASSISTÈNCIA EN MATÈRIA DE REGISTRE

 

Consulta aquí les normes, ordenançes i reglaments relacionats amb l'Adminsitració Electrònica d'aquest Ajuntament:

 Norma de presentació de documents al registe

Reglament de factures electròniques

Reglament de notificacions electròniques

Ordenança d'Administració Electrònica i Transparència