Aquí trobaràs els perfils i trajectòries professionals dels representants polítics locals i dels titulars dels òrgans directius de l'ens i dels organismes vinculats. També hi ha les seves dades de contacte i les seves retribucions. En el cas dels alts càrrecs, també les declaracions d'activitats, patrimonials i interessos.

GERARD GARRIDO GUTIÉRREZ

3r Tinent d'Alcalde

ERC - AM

  • Càrrec electe
  • Membre d'equip de govern
  • Junta de Govern Local
  • Ple municipal
  • ÀREA ECONÒMICA
  • REGIDORIA D'HISENDA I INTERVENCIÓ
  • REGIDORIA D'INFÀNCIA I JOVENTUT
  • REGIDORIA D'ESPORTS

ENTREVISTES

Motivació

Graduat en Economia i actualment cursant el Postgrau d’Hisenda autonòmica i local. Motivat per seguir ampliant els meus coneixements amb pro activitat i treball dur. Els meus projectes i la meva experiència m’han permès adquirir una certa capacitat per prendre decisions i treballar en equip. Aquesta capacitat de treballar en equip, m’ha permès adquirir diferents capacitats de cooperació amb els membres del mateix equip i la cohesió del mateix. La meva orientació laboral concorda clarament amb el projecte de l’organització i per tant, tenir un clar compromís amb el vostre projecte.

Formació

  • Setembre del 2019 - Actualitat Postgrau 2 Hisenda Autonomia i Local: Gestió Econòmica Avançada
  • Setembre del 2018 - 2019 Postgrau 1 Hisenda Autonòmica i Local: Finançament, pressupost i comptabilitat
  • Setembre del 2014– 2018 Grau en Economia, Facultat d’Economia i Empresa, Universitat de Barcelona
  • Setembre del 2012 – juny del 2014 Batxillerat , La Salle Montcada, Montcada i Reixac
    • Nota mitja de 7,4/10
    • Branca de Ciències socials
  • Setembre 2008 – Juny 2012 ESO, La Salle Montcada, Montcada i Reixac
  • Certificat d’un curs de 6 hores sobre la Unió europea amb presència d’alts càrrecs de la Unió Europea a la Universitat de Barcelona

Experiència professional

  • Juliol 2019 – actualitat Regidor d’Hisenda, intervenció, infància i joventut
    • Realització dels pressupostos
    • Gestió de l’Àrea
    • Gestió del Personal
    • Gestió dels tributs
    • Presa de decisió
  • Octubre del 2018 – Juny 2029 Administratiu a Intervenció a l’Àrea Econòmica, Ajuntament de Montcada i Reixac
    • Gestió del Pressupost
    • Obertura d’expedients
    • Ordenances Fiscals
    • Gestió de subvencions
    • Documentació
  • Febrer del 2018 – Juny del 2018 Pràctiques a l’Àrea Econòmica, Ajuntament de Montcada i Reixac
    • Comptabilitat pública
    • Tributs
    • Gestió pressupostària

Idiomes

  • Català i Castellà – Nadiu
  • Anglès – Mig alt

Informàtica

  • Avançat en programes Microsoft (Word, Excel i Power point)
  • Nivell avançat en el programa Gretl
  • Programes Informàtics especialitzats en gestió pressupostaria i comptabilitat (TAO)

ANY 2022

  • No hi han directius, alts càrrecs, càrrecs de confiança i/o assessors

ANY 2021

  • No hi ha directius, alts càrrecs, càrrecs de confiança i/o assessors

​ANY 2020

  • No hi han directius, alts càrrecs, càrrecs de confiança i/o assessors.