Aquí trobaràs els perfils i trajectòries professionals dels representants polítics locals i dels titulars dels òrgans directius de l'ens i dels organismes vinculats. També hi ha les seves dades de contacte i les seves retribucions. En el cas dels alts càrrecs, també les declaracions d'activitats, patrimonials i interessos.

MAR SEMPERE MARTÍNEZ

2a Tinenta d'Alcalde - Portaveu

ECPMIR-ECG

  • Càrrec electe
  • Membre d'equip de govern
  • Junta de Govern Local
  • Ple municipal
  • ÀREA SOCIAL
  • REGIDORIA DE SERVEIS SOCIALS, POLÍTIQUES D'INCLUSIÓ I SANITAT

Lloc de naixement: València

Data de naixement: 13 de maig 1985

Retribució anual bruta: 41.440,10 € (Any 2022)

ENTREVISTES

Formació

  • Grau en Magisteri d'educació primària, especialitzada en educació especial, titulada per la UAB al 2013.
  • Cicle formatiu superior d'Integració social, 2008
  • Batxillerat científic, 2005
  • Certificat de Valencià, Nivell C, per la JQCV
  • First Certificate English: B2

Altres formacions

  • 2018 - Habilitats de comunicació - Criteria RRHH - 30 h.
  • 2017 - Curs Tècniques de negociació, Criteria RRHH. - 30 h.
  • 2014 - Gestió i màrketing editorial - 60 h.
  • 2013 - Foment de la lectura infantil i juvenil, UAB - 30 h.
  • 2006 - 2008 - Programa de ocio para jóvenes y adultos - Atención a la discapacidad. Fundació Asindown

Trajectòria professional

  • Responsable departament de gestió: Gigamesh, Fantasía y Ciencia Ficción. 2012-actualitat (excedència).
  • Pràctiques 360 hores com a professora educació primària. Escola Fort Pienc (BCN) 2012
  • Caprabo (caixera). 2010
  • Integradora social. Col·legi Juan Coménius (VLC) 2008-2009
  • Dependenta i atenció al públic en negoci familiar 2003-2008

ANY 2023

  • No hi han directius, alts càrrecs, càrrecs de confiança i/o assessors

ANY 2022

  • No hi han directius, alts càrrecs, càrrecs de confiança i/o assessors

ANY 2021

  • No hi ha directius, alts càrrecs, càrrecs de confiança i/o assessors

​ANY 2020

  • No hi han directius, alts càrrecs, càrrecs de confiança i/o assessors.