Canvi de domicili al Padró municipal d’habitants
És el canvi de domicili de residència dins del mateix municipi.
- Original del DNI, permís de residència o passaport vigents de la persona que es vol empadronar.
- Original del Llibre de família en cas de menors.
- Escriptura de propietat de la finca o contracte de lloguer vigent de la persona sol·licitant de l’empadronament.
- En cas de contracte de lloguer l'últim rebut pagat.
* Sol·licitud no disponible
És necessari estar empadronat correctament per poder gaudir dels serveis públics : escolarització, assistència sanitària i obtenció de documents oficials per a l’expedició del DNI, passaport i altres.
Qualsevol ciutadà o ciutadana major d’edat.
Adreça presencial: Oficina del Servei d'Atenció Ciutadana (passeig Romeu, núm. 6). Horari: de 9:00 a 14:00 h
És immediat si s’aporta correctament la documentació.
En el cas que la persona a empadronar no sigui la titular de l’escriptura o contracte de lloguer de l’habitatge, la persona propietària haurà d’acompanyar personalment a l’interessat per donar el seu consentiment. Si aquesta no pot fer acta de presència s’haurà d’aportar el següent document: Autorització de residència
En cas d’empadronament en una residència de la tercer edat, residència per persones amb discapacitat o similar: Caldrà presentar certificat de la direcció del centre residencial.
En cas que la persona a empadronar visqui en una pensió o un hotel: Autorització del titular de l’establiment.
En cas de menors que residiran només amb un dels progenitors: Autorització de l’altre progenitor per poder realitzar l’alta del Padró del menor o declaració responsable del progenitor per a la inscripció o canvi de domicili de menors no emancipats al Padró municipal.
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades , l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Al respecte, s’indica que Ajuntament de Llagostera és el responsable del tractament d’aquestes dades personals, que conservarà de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada cas.
Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació mitjançant la remissió d’un escrit dirigit per mitjans electrònics (ajuntament@llagostera.cat), o en format paper, ja sigui presencialment o per correu postal a l’adreça següent: Pl. Castell, 1, 17240, Llagostera, (Girona)
Per a més informació, consulti la nostra política de privacitat