Per ajudar-nos a millorar, si vol ens pot traslladar els seus suggeriments al respecte, sense resposta de l'administració, en el següent camp de text
* El missatge no pot superar els 1000 caràcters
Vols fer-nos arribar alguna queixa? Has pensat propostes o suggeriments que consideres adients plantejar-nos perquè puguem millorar? Aquí t'indiquem com fer-ho.
Tenim diferents canals que us permeten fer-nos arribar queixes i suggeriments de millora dels nostres serveis.
A part de l'atenció presencial i telefònica de la nostra Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), podeu utilitzar els següents canals telemàtics per presentar la vostra queixa o suggeriment:
a) Bústia Ciutadana. Un senzill formulari on comunicar, directament al servei final qualssevol queixa o suggeriment.
b) Tràmit específic: Queixes, suggeriments i propostes
En ambdós casos, rebreu una confirmació que la vostra petició ha estat derivada al servei responsable, que estudiarà i us oferirà una resposta com més aviat millor.