Aquest tràmit us permet presentar una sol·licitud al registre general de la UVic-UCC, en relació a totes aquelles qüestions per les que no trobeu un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda.
El meu espai personal
Consulta els teus tràmits
sol·licituds, notificacions, intercanvi de dades entre administracions, inicis de sessió...
Amb qualsevol administració
Destacats
La Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya posa a disposició de la comunitat universitària i de la societat un catàleg de tràmits en diferents àmbits de la gestió universitària amb l'objectiu d'apropar la Universitat a la societat, apostant per la transparència i l'impuls a l'administració electrònica.
L'idCAT Certificat permet operar amb les administracions públiques i assegura la integritat i la confidencialitat de les transaccions electròniques que envieu per Internet. També us permetrà, per exemple, signar documents amb totes les garanties.
Si després d'efectuar la matrícula en línia has de fer alguna modificació, ho podràs fer durant el període de modificació de matrícula que es detalla a continuació.
Recentment, el Servei de Gestió Documental, Arxiu i Registre (SGDAiR) de la UVic s'ha constituït en entitat de registre d'idCAT Certificat i d'idCAT Mòbil. D’aquesta manera, s’encarrega d'atendre i tramitar les sol·licituds d'aquests dos sistemes d'identificació digitals.