No saps com pots comunicar-te amb aquest ens? Aquí trobaràs els diferents canals d'atenció ciutadana que tens al teu abast.

L'Ajuntament de Fogars de la Selva disposa d'una Oficina d'Atenció del Ciutadà (OAC), per a la recepció i tramitació presencial de les peticions dels ciutadans i ciutadanes a l'Ajuntament de Fogars de la Selva.

L'OAC facilita la informació disponible sobre els tràmits amb l'administració municipal i sobre la població.

ON SOM?

L'Oficina d'Atenció al Ciutadà la podem trobar:

Plaça de la Vila s/n

08495 Fogars de la Selva

Telèfon: 972 86 49 73

Fax: 972 86 52 84

 

 

QUIN HORARI?

De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h

 

SERVEIS I TASQUES que ofereix l'OAC

Informació general del municipi presencial i telefònica.

Informació general de tots els tràmits i gestions per millorar i agilitzar la relació dels ciutadans amb l'administració municipal.

Registre d'entrada i sortida de documents (segons estableix l'article 38 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, del Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu comú).

Atenció presencial i telemàtica per la presentació de sol.licituds, escrits i comunicacions.

http://www.fogarsdelaselva.cat/serveis-i-tramits/oficines-municipals/ajuntament.html

Tramitació telemàtica: http://www.fogarsdelaselva.cat/serveis-i-tramits/tramitacio-electronica/