L’e.FACT és el servei de factura electrònica de les administracions públiques catalanes per a la recepció de les factures electròniques (e-factures) per part dels seus proveïdors.
L’e.FACT es basa en un model que simplifica les relacions administració-proveïdor en els processos de facturació i que ofereix la possibilitat de treballar amb les diferents plataformes de mercat existents, evitant imposicions tecnològiques o organitzatives a emissors i a receptors, garantint així el principi de neutralitat tecnològica.
En el següent enllaç podeu trobar tota l'informació necessaria per a fer-nos arribar les vostres factures electròniques, o qualsevol ajuda que necessiteu per a fer-ho possible.
Codis Dir-3 del Consell Comarcal del Pla d'Urgell
Oficina comptable |
Òrgan Gestor |
Unitat de Tramitació |
L06090025 |
L06090025 |
L06090025 |
Suport
Si necessiteu ajuda sobre com crear o enviar una factura electrònica, podeu accedir al portal de suport del Consorci AOC o a la part de suport d'aquesta seu electrònica.
Accès a l'e-FACT.