Llicència per a moviments de terres i per obres de desmuntatge o explanació
Llicència urbanística per demanar autorització per l'execució d'obres de moviment de terres, explanacions o demuntages en terrenys privats.
- Prepareu els documents necessaris per fer la tramitació.
- Descarregueu-vos el formulari específic en pdf, ompliu-lo i deseu-lo.
- Per presentar la sol·licitud electrònicament, ompliu el formulari genèric que trobareu en accedir al tràmit i aporteu el formulari específic en pdf com document adjunt. Seguiu els passos que indica el programa fins la seva presentació.
A l'apartat "Més informació" trobareu totes les dades relacionades amb aquest tràmit.
Entre un mínim de 353,70€ i un màxim de 2.500€.
És d'aplicació l'ordenança fiscal número 6. Consulteu l'ordenança fiscal a través de l'enllaç següent: Ordenances fiscals.
- Consulteu a l'apartat Documentació a aportar, a Més informació la relació completa de documents obligatoris.
- Us recordem que és obligatori presentar tots els documents indicats, d'altra forma la tramitació no podrà iniciar-se.
- Els formats acceptats de documents són PDF, JPG, MP3, MP4, TIFF, DWG, DXF. En cap cas s'admeten fitxers comprimits tipus ZIP.
La persona interessada o presona representant degudament acreditada.
És necessari que la persona que actua en representació de la persona interessada en el tràmit (persona física, empresa, entitat...) estigui formalment autoritzada.
Consulteu a continuació com podeu acreditar aquesta representació: Inscripció d'una representació per fer tràmits.
Estan obligats a l'ús del canal electrònic en les seves relacions amb l'Ajuntament de Castellbisbal, les persones, activitats econòmiques i entitats indicades a l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, així com els de l'article 27 de la Política de Gestió documental corporativa i transparència de l'Ajuntament de Castellbisbal.
Podeu consultar a continuació com us podeu identificar per fer el tràmit electrònicament: Sistemes d'identificació admesos.
- Imprès de sol·licitud. Formulari editable. Cal emplenar-lo i desar els canvis.
- Assumeixos del director de l’obra, coordinador de seguretat i salut, programa de control de qualitat
- Fotografies de l’estat actual de l’edificació i/o de la parcel·la, vials i voreres, que permetin una correcta visualització del seu estat inicial
- Designar empresa constructora amb el seu assumeix d’obra i declaració d’estar al corrent de pagament de tributs
- Full d’acceptació de residus i justificació del pagament en abocador autoritzat
- Autoritzacions dels organismes competents en matèria de domini públic afectats per l’actuació
- Projecte tècnic (bàsic o bàsic-executiu), en format digital PDF i signat per tècnic competent
-
Certificat d’habilitació col·legial (en cas de no visar el projecte ni assumeix)
-
En cas d'aportar en representació d'una altra persona s'ha d'acreditar. Consulteu com a "Qui el pot demanar".
Els formats acceptats de documents són PDF, JPG, MP3, MP4, TIFF, DWG, DXF. En cap cas s'admeten fitxers comprimits tipus ZIP.
- Pla d’Ordenació Urbanística Municipal de Castellbisbal.
- Decret 305/2006, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme.
- Decret Legislatiu 1/2010,pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme.
- Decret 64/2014, pel qual s’aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
El termini legal de resposta és de 2 mesos a partir de la data de presentació de la sol·licitud.
En cas de dificultat en la tramitació l'Ajuntament de Castellbisbal us ofereix el servei gratuït d'assistència a l'administració electrònica. Accediu al servei: Ajuda per fer tràmits electrònics .
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades, us informem que les vostres dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Responsable del tractament: Ajuntament de Castellbisbal
Finalitat: Registre de la sol·licitud i gestió administrativa d’aquesta. Un cop finalitzat el motiu que n’ha originat la recollida, seran conservades seguint el Quadre de disposició i accés de documents de l’Ajuntament de Castellbisbal, d’acord amb la normativa vigent en matèria d’Arxius, i d’acord amb la Política de gestió documental corporativa i d’Arxiu Municipal de l’Ajuntament de Castellbisbal. No se cediran a tercers sense el vostre consentiment excepte que una norma legal ho autoritzi.
Base legal: El tractament està legitimat per la Llei municipal i de règim local de Catalunya (article 66 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya) i la Llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques (article 28.1 i article 66 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Drets: Podeu exercir els drets sobre les vostres dades mitjançant sol·licitud presentada al Registre General tant de forma presencial com a través del tràmit electrònic corresponent. Per a qualsevol consulta o queixa relacionada amb el tractament d’aquestes dades, l’Ajuntament de Castellbisbal posa a la vostra disposició la bústia del delegat de protecció de dades (dpd.ajcastellbisbal@diba.cat).
Més informació: Es pot consultar la informació completa del tractament a l'Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Castellbisbal i a la Seu electrònica: https://www.castellbisbal.cat/protecciodades .
Tràmits relacionats
- Llicència urbanística. Infraestructures de serveis de subministrament i col·locació d'antenes o dispositius de telecomunicacions
- Sol·licitud d'informe d'adequació d'habitatge per renovar autoritzacions de residència (INF04)
- Llicència urbanística. Intervencions en edificis ja existents que alterin la configuració arquitectònica de l'immoble
- Llicència urbanística per noves construccions, ampliacions, reformes o modificacions d'edificis
- Comunicació prèvia urbanística (obra mínima)
- Llicència urbanística. Demolició total o parcial d'edificis amb projecte arquitectònic
- Llicència de gual i contragual
- Certificats Urbanístics
- Obres menors. Comunicació prèvia urbanística per instal·lacions de plaques solars
- Comunicació prèvia per obertura de rases a la via pública
- Obres menors. Comunicació prèvia urbanística d'intervencions en edificis existents que no alterin la configuració arquitectònica
- Llicència urbanística. Canvi d'edificis a un ús residencial
- Llicència urbanística. Construccions en sòl no urbanitzable i/o urbanitzable no delimitat
- Obres menors. Comunicació prèvia urbanística per la construcció de piscines, porxos, coberts i similars
- Sol·licitud d'informe d'adequació d'habitatge per reagrupament familiar (INF01)
- Comunicacions relacionades amb obres en execució
- Llicència urbanística. Obertura, pavimentació o modificació en camins rurals
- Llicència urbanística. Tala de masses arbòries o vegetació arbustiva
- Llicència d'enderroc o demolició total o parcial de construccions i edificacions
- Comunicació d'una infracció urbanística detectada
- Llicència urbanística. Primera utilització i ocupació parcial dels edificis i construccions
- Llicència de parcel·lació urbanística
- Intermediació hipotecària i assessorament jurídic en matèria d'habitatge
- Llicència urbanística. Intervenció en béns de protecció
- Còpia de plànols del planejament urbanístic (topogràfics, urbanístics i parcel·laris)
Tràmits i serveis destacats
Accediu per consultar les notificacions o comunicacions electròniques que us ha enviat l'Ajuntament, així com la seva regulació.
Si feu els tràmits a l'Ajuntament de Castellbisbal en representació d'una altra persona física, entitat o empresa ho heu d'acreditar. Consulteu com fer-ho.
Si teniu dubtes sobre com fer un tràmit electrònic, o dubteu quin tràmit heu de fer, us ajudem amb un servei de suport gratuït. Consulteu com demanar-ho.
Per fer la majoria de tràmits podeu utilitzar l'idCAT Mòbil: un sistema d'identificació a través del mòbil. Us informem sobre com obtenir-lo.