REGISTRE D’ACTIVITATS DE TRACTAMENT
Registre d’activitats de tractament (RAT) – Ajuntament de Canet de Mar
L’Ajuntament de Canet de Mar ha elaborat aquest registre d’activitats de tractament en compliment de l’article 30.1 del Reglament (UE) 679/2016 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades (RGPD) i l’article 31 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
La creació i el manteniment d’aquest registre d’activitats de tractament serveix per demostrar la conformitat amb l’RGPD i proporciona les evidències per acreditar-ne el compliment, de conformitat amb el principi de responsabilitat proactiva establert en l’article 5.2 de l’RGPD.
D’acord amb la normativa de règim local, l’Ajuntament presta serveis públics vinculats amb les diferents competències o funcions pròpies. Qualsevol de les activitats en què hi constin dades de caràcter personal implica un tractament de dades que es pot realitzar de forma no automatitzada o automatitzada, parcial o totalment. Per tant, aquest registre d’activitats de tractament recull la informació relativa als tractaments que són responsabilitat de l’Ajuntament.
Control de versions
|
Acte d’aprovació i data
|
Versió vigent
|
Núm. de tractaments identificats
|
Versió inicial
|
Decret d’Alcaldia/Acord de la Junta de Govern 2021/169 de 25 de gener
|
A partir del 26 de gener de 2021
|
16
|
Identificació del responsable
Responsable
|
Adreça
|
Telèfon
|
Correu electrònic
|
Ajuntament de Canet de Mar
|
Carrer Ample, 11 – 08360 Canet de Mar
|
Tel. 93 794 39 40 – Fax 93
794 12 31
|
canetdemar@canetdemar.cat
|
Identificació del delegat de protecció de dades (DPD)
Delegat
|
Adreça
|
Telèfon
|
Correu electrònic
|
|
DSTSC-SAMSE
|
|
|
Diputació de Barcelona
|
Recinte Mundet-Migjorn
Bloc B (2a planta)
|
934 726 500
|
samse.dpd@diba.cat
|
|
Pg. de la Vall d’Hebron, 171 08035 Barcelona
|
|
|
Relació de les activats de tractament en qualitat de responsable:
|
ACTIVITATS DE TRACTAMENT
|
Data d’aprovació o de darrera modificació
|
1
|
Padró Municipal d’Habitants
|
26.01.2021
|
2
|
Recursos humans
|
26.01.2021
|
3
|
Expedients administratius no inclosos en altres àmbits
|
26.01.2021
|
4
|
Gestió econòmica, tresoreria i contractació
|
26.01.2021
|
5
|
Gestió tributària
|
26.01.2021
|
6
|
Registres municipals
|
26.01.2021
|
7
|
Usuaris de serveis municipals
|
26.01.2021
|
8
|
Educació
|
26.01.2021
|
9
|
Videovigilància
|
26.01.2021
|
10
|
Registre d’interessos
|
26.01.2021
|
11
|
Participació ciutadana
|
26.01.2021
|
12
|
Promoció econòmica i ocupació
|
26.01.2021
|
13
|
Relacions institucionals
|
26.01.2021
|
14
|
Gestió dels sistemes d’informació i de la seguretat
|
26.01.2021
|
15
|
Serveis socials
|
26.01.2021
|
16
|
Seguretat ciutadana
|
26.01.2021
|
Detall dels tractaments en qualitat de responsable:
Consulteu el document complet. Us el podeu descarregar en format word i en format pdf.