Si no has trobat la manera de dur a terme aquest tràmit electrònic, o si n'has de fer algun sovint, guarda't aquest apartat al teu lloc de "favorits". Amb un sol clic podràs presentar documentació a l'ens, comunicar, sol·licitar o reclamar algun tema, o bé fer-hi arribar un recurs.

Què és i per a què serveix?

És un formulari /document normalitzat per presentar qualsevol demanda, tràmit o comunicat de forma genèrica a l'Ajuntament.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona que vulgui comunicar qualsevol tema al seu Ajuntament

Quin cost té?

Cap

Com i on es pot presentar?

1. Per internet amb certificat digital.

2. Personalment a les oficines de l'Ajuntament

3. Per correu Postal:

Enviant per correu la sol·licitud signada i adjuntant la documentació que s'escaigui. A l'adreça:

AJUNTAMENT D'ALCANÓ
C/ Major, 13
25162 Alcanó

Quins documents s'han de portar?

Sol·licitud signada i adjuntant la documentació que s'escaigui