Borsa de Treball
Adjuntar la documentació següent a la instància genèrica:
- *Formulari a descarregar i omplir per la persona que cerca feina : Sol·licitud inscripció.
- *Formulari a descarregar i omplir per l'empresa que cerca persones per treballar: Sol·licitud empresa
*El document de sol·licitud específic del tràmit també es pot descarregar de la secció de Més informació - Documents associats al tràmit que trobareu al final d'aquesta descripció.
L'atenció presencial a l'Ajuntament de Tremp és amb cita prèvia. Per sol·licitar la cita prèvia es pot fer de dues formes:
A través d'internet: https://citaprevia.ubintia.com/tremp/#nbb o trucant al telèfon 973650005
- VIDEO: Com puc obtenir l'idCAT Mòbil amb DNI i Tarjeta sanitària?
- Com em puc donar d'alta presencialment a idCAT Mòbil?
- Com sol·licitar l'idCAT Certificat?
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
La borsa de treball de l'Ajuntament de Tremp és una eina exclusivament adreçada a facilitar el contacte entre empreses i treballadors. La inscripció a la mateixa no és vàlida per a la provisió de llocs de treball de l’Ajuntament de Tremp, atès que aquestes ofertes s’han de tramitar mitjançant convocatòria pública, que sempre es publica a pàgina web de l’ajuntament.
El funcionament es basa en l’enviament de currículums de les persones inscrites, que compleixen amb el perfil requerit, a aquelles empreses que hagin formalitzat una oferta de treball.
Una vegada remesa la informació de les persones inscrites en la borsa, és la mateixa empresa la es fa càrrec de totes les accions necessàries per dur a terme el procés de selecció.
Les dades de les persones inscrites a borsa tenen una validesa de 5 anys. Transcorregut aquest termini sense que l’usuari/a renovi la seva inscripció, es procedirà a donar-lo/a de baixa del servei.
Aquest és un servei gratuït que ofereix l'Ajuntament amb l'objectiu de promoure i facilitar la cerca de treball al municipi i comarca.
Existeixen dues possibilitats:
Donar-se d'alta a la borsa de treball com a empresari que busca persones per incorporar a la seva plantilla i vol dur a terme una selecció de personal.
Donar-se d'alta a la borsa de treball com a persona que busca feina o la vol millorar. En aquest cas és important disposar d'un currículum actualitzat amb les tasques i formació realitzats.
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades , l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Al respecte, s’indica que Ajuntament de Tremp és el responsable del tractament d’aquestes dades personals, que conservarà de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada cas.
Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació mitjançant la remissió d’un escrit dirigit per mitjans electrònics (administracio@ajuntamentdetremp.cat), o en format paper, ja sigui presencialment o per correu postal a l’adreça següent: Plaça de la Creu, 1, 25620, Tremp, (Lleida)
Per a més informació, consulti la nostra política de privacitat